Yamaha YZF-750 SP Streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthijsA

Die hard MF'er
26 feb 2007
954
25
Vroomshoop
Wegens ruimtegebrek:

Yamaha YZF 750 SP Streetfighter
SP is de speciale uitvoering met oa:
-Langere 1ste versnelling
-Keihin Flatside Carburateurs
-6-Zuiger remklauwen

Bouwjaar:1993
Kilometers: Koso teller staat op +/-35000km


Motor is dus omgebouwd met oa:
-Zwart gepoedercoat frame,en kleppendeksels
-Koso teller
-1098 kont met led achterlicht
-Streetfighter kuipje
-Stalen rem en koppelingsleidingen
-Witte wielen

Heb de motor ingeruild op mn Mille, de vorige eigenaar heeft de motor een grote beurt laten doen en kleppen stellen + een setje nieuwe banden. Dit is 2000km geleden.


Motor heeft nog een paar hobby uurtjes nodig, kont is er pas opgemaakt maar moet nog even strakgemaakt worden en gespoten. en een buddy maken van racefoam
Misschien een andere undertail maken want deze is voor nood maar staat niet verkeerd.

Zit een Bos demper op maar tegen kleine meerprijs een GPR Thunder



Vraagprijs 1700,--



full
 
Laatst bewerkt:
hier geen koopinteresse, maar wel interesse naar hoe/wat je allemaal omgebouwd hebt (met name cockpit/kroonplaat) ivm de aankomende verbouwing van mijn yzf

en we willen foto's! :+
 
Ik ben ook wel benieuwd naar meer foto's.
Heb je ook meer details over de technische staat van de motor?

KM's, bouwjaar. Ik vind het er in ieder geval allemaal erg mooi uit zien. M'n complimenten.
Ik stuur hem even door aan een vriend die denk ik wel interesse gaat hebben.
 
Ik ben opzoek naar een Streetfighter. Ik vind deze van jou wel gaaf maar wat bedoel je met een andere undertail? is deze niet goed? En wat bedoel je met dat de kont strak maken? enkel het spuiten of is er verder ook nog wat?
misschien kun je me even een pb sturen over het 1 en ander! ik ben wel geintereseerd!
 
Puik ding, leuk voor iemand die graag nog even de finishing touch wil doen. Zoiets wordt mijn volgende motor. De verkoop van mijn huidige wil nog niet vlotten.
 
mooie bike idd, deze ga ik volgen en mocht alles goed uitpakken (verkoop mijn motor en aankoop auto) dan heb ik zeker koop-interesse in deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan