Yamaha yzf 750

Willow vs. Speer

Die hard MF'er
12 jul 2007
664
0
Lienden (Betuwe bij Tiel)
Te koop aangeboden:

Yamaha Yzf 750 uit 1997 KM stand: 40.000

Motor loopt super want er is een paar maanden geleden een nieuw blok ingezet.
Blok is aangeschaft bij Boonstra motoren uit Ureterp (bewijs aanwezig). Motor is altijd goed onderhouden en heeft netjes zijn beurten gehad.Vorig jaar hebben we m gespoten in een Yamaha retro look. Hij wordt altijd netje gepoetst en hij ziet er super uit.

Tevens krijg je er 2 bokken bij. (Nee geen mannelijke geiten ;) )

Voor en achterband gaan nog wel ff mee,ik denk dat ze op 80 % zitten.

Vraagprijs is 2.500 euro.

Foto-FWCN88IA.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik vind de de prijs idd niet tegenvallen! Zeker mooie motor. Ik wou eigenlijk een nieuwere 1999 ofzo, maar ik zal erover nadenken.
 
ik bedoelde ook positief :) Prijs is goed, je moet er cker niet onder de 2000 gaan zitten imo, want hij ziet er erg netjes uit.
 
Op zich moet je nooit van een dealerprijs uitgaan, deze zullen je een zo laag mogelijk bod aanbieden. Je moet gewoon bij de advertentiesites kijken hoe de motor in de markt ligt.
 
Daarnaast wil een dealer à la motoport zo'n 'oude' fiets meestal niet. Wat boodt ie? 1200?
 
Dat vind ik nog meevallen dan :) Toen ik de mijne een keer langs motoport reed een jaar of 5 geleden boden ze ook maar 1800 en hij was zeker niet in een slechte staat (IS zeker niet in een slechte staat).

Succes met de verkoop van deze zeer ondergewaardeerde (want uitstekend sturende) motor.
 
Motor is niet van 1997 ( misschien in 1997 op kenteken gezet )
Dat zie ik aan : kuipwerk ( is van model tot 1993 )

en ik mis de ohlins vering achter ( zit op alle modellen vanaf 1994 standaard )
De YZF750 is in Nederland tot 1996 nieuw verkocht
Ik heb zelf 6 jaar met een YZF750R van de laatste generatie gereden ( fijne bike trouwens )
 
Laatst bewerkt:
Motor is niet van 1997 ( misschien in 1997 op kenteken gezet )
Dat zie ik aan : kuipwerk ( is van model tot 1993 )

en ik mis de ohlins vering achter ( zit op alle modellen vanaf 1994 standaard )
De YZF750 is in Nederland tot 1996 nieuw verkocht
Ik heb zelf 6 jaar met een YZF750R van de laatste generatie gereden ( fijne bike trouwens )
Hij is in 1997 op kenteken gezet dat is wat ik weet.
Dus zal t wel t model uit 96 zijn ;)
 
Dan betreft het toch echt een YZF van de eerste generatie ( 1993 1994 )
Alle latere type's hebben standaard ohlins instelbare vering achter

Of er is eens een andere schokbreker van een eerder model ingegaan. De voorvork ziet er namelijk wel uit als één van het latere type (het eerdere type is zwart of goudkleurig, deze is zilver)
 
Of er is eens een andere schokbreker van een eerder model ingegaan. De voorvork ziet er namelijk wel uit als één van het latere type (het eerdere type is zwart of goudkleurig, deze is zilver)

Ik heb niet zo bar veel verstand van verstelbare vering en dergelijke.
De motor staat in de bedrijfshal van mn vader, ik kan dus niet ff snel gaan kijken wat voor vering eronder zit.
Wat ik weet is dat het een model van 96 is :)
 
Wat ik weet is dat het een model van 96 is
''model'96'' zegt niks, wat is het bouwjaar? [zie kenteken, bij importmotoren bij ''bijzonderheden'']
Als dat 92/93 is, is de prijs ineens niet meer zo laag!
 
''model'96'' zegt niks, wat is het bouwjaar? [zie kenteken, bij importmotoren bij ''bijzonderheden'']
Als dat 92/93 is, is de prijs ineens niet meer zo laag!

Mwah, nieuw blok, 2500 is echt niet veel hoor! Op marktplaats staan de meeste YZFjes zonder schade tussen de 2500 en 3000 en die hebben veel meer kilometers.

Maar het zijn idd ook niet de 96 kuipen, maar de voorvork is wel minimaal 94 (extra stelmogelijkheid onderaan)

92 kan sowieso niet, want ze zijn er pas vanaf 93. En veel verschil zit er niet tussen een 93 en een 95 hoor. Alleen de achterveer en de voorveer, dat is het. En wat heb je aan extra verstellingsmogelijkheden als je niet ècht heel goed bent in afstellen?
 
Gaaf ding.
Succes met de verkoop.
Als ik een motor zocht dan was ik hier zeker weten een kijkje wezen nemen. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan