Hoi allen,
Hierbij bied ik een Yamaha YZF 750R aan uit 1995. Aangeschaft in 2013, maar helaas wordt de motor te weinig bereden.
De YZF heeft een rijklaar gewicht van 217kg en een vermogen van 120pk. Momenteel staat er 66409km op de teller.
In oktober 2018 zijn de carburateurs schoongemaakt en is de olie ververst. De inlaatrubbers en banden zijn 1000km geleden vervangen door nieuwe exemplaren.
Verder is de mono-zit om te toveren tot een duo-zit middels het verwijderen van een kap.
De motor staat sinds oktober stil. Hiervoor was deze sporadisch (handvol keren per jaar ) bereden. Puntjes die aandacht behoeven:
- remwerk (voor) moet even nagekeken en schoongemaakt worden. De pinnen waarop de remschijven "zweven" moeten vrijgemaakt worden.
- Er zweet wat brandstof vanuit de pakking tussen tank en pomp. Dit speelde nadat ik de pomp had gedemonteerd om de oude benzine te lozen. Even het oppervlak schoonmaken en evt. een licht laagje vloeibare pakking zal volstaan.
- Het kappenwerk is oud en niet meer mooi. Wat scheurtjes in de zit.
Motor start en loopt, maar heeft dus wat liefde nodig..
Nu voor een spotprijs van 400 euro. Voor vragen, stuur gerust een bericht. (Ik zit niet vaak op het forum, dus reacties op dit topic zie ik weleens over het hoofd)
Hierbij bied ik een Yamaha YZF 750R aan uit 1995. Aangeschaft in 2013, maar helaas wordt de motor te weinig bereden.
De YZF heeft een rijklaar gewicht van 217kg en een vermogen van 120pk. Momenteel staat er 66409km op de teller.
In oktober 2018 zijn de carburateurs schoongemaakt en is de olie ververst. De inlaatrubbers en banden zijn 1000km geleden vervangen door nieuwe exemplaren.
Verder is de mono-zit om te toveren tot een duo-zit middels het verwijderen van een kap.
De motor staat sinds oktober stil. Hiervoor was deze sporadisch (handvol keren per jaar ) bereden. Puntjes die aandacht behoeven:
- remwerk (voor) moet even nagekeken en schoongemaakt worden. De pinnen waarop de remschijven "zweven" moeten vrijgemaakt worden.
- Er zweet wat brandstof vanuit de pakking tussen tank en pomp. Dit speelde nadat ik de pomp had gedemonteerd om de oude benzine te lozen. Even het oppervlak schoonmaken en evt. een licht laagje vloeibare pakking zal volstaan.
- Het kappenwerk is oud en niet meer mooi. Wat scheurtjes in de zit.
Motor start en loopt, maar heeft dus wat liefde nodig..
Nu voor een spotprijs van 400 euro. Voor vragen, stuur gerust een bericht. (Ik zit niet vaak op het forum, dus reacties op dit topic zie ik weleens over het hoofd)
Bijlagen
-
IMGP7388.JPG812,8 KB · Weergaven: 290
-
IMGP7389.JPG920,8 KB · Weergaven: 285
-
IMGP7390.JPG874,9 KB · Weergaven: 278
-
IMGP7391.JPG783,5 KB · Weergaven: 272
-
IMGP7392.JPG541,4 KB · Weergaven: 260
-
IMGP7393.JPG737,3 KB · Weergaven: 244
-
IMGP7394.JPG924,7 KB · Weergaven: 233
-
IMGP7395.JPG843,6 KB · Weergaven: 208
Laatst bewerkt: