Yamaha YZF 750R Streetfighter in wording

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Tekoop:

Een Yamaha YZF 750 Streetfighter in aanbouw
Basis is een YZF750R van 1994 met 45200km op de teller
Heb hem vorig jaar maart vanuit een stoffige garage gekocht om er een mooie fighter van te maken. Wegens chronisch tijdgebrek ging het allemaal al niet vlot en nu ik over twee maanden de sleutel van m'n nieuwe huis ga krijgen gaat er helemaal niets meer van komen.

Wat is er allemaal aan gedaan:
- Blok voorzien van nieuwe olie, bougie's en luchtfilter, loopt weer als een zonnetje.
- Voorvorkkeeringen vernieuwd
- Nieuwe remblokken, voor + achter
- Racekontje van een CBR600RR geplaatst
- Superbike kroonplaat + stuur (LSL streetbar)geplaatst
- Kellermann knippers in het stuur
- Nieuwe Koso RX1N Teller aangesloten/gemonteerd
- Fighterkuipje met verlichting gemonteerd

Meegeleverd word een Ixil Oval carbon demper + een merkeloze oval Carbon demper met bijpassende Highmount uitlaatbocht
De banden zijn overigens nagenoeg nieuw (Continental ContiforceMax).

Wat moet er nog gebeuren:
- Stalen remleidingen liggen klaar om gemonteerd te worden
- monteren remmerij achterzijde + voetsteunen/schakelset (Alles aanwezig incl. Stahlflex remleiding)
- Vernieuwen van ketting en accu
- Afmonteren kont
- aansluiten + inbouwen achterlicht
- schuren/spuiten

Ik heb er nu +/- 2200,- Euro in zitten, natuurlijk weet ik dat dit bedrag bij verkoop niet te behalen valt, maar hij wisselt ook niet zomaar voor een "fooitje" van eigenaar. ;)


De foto's------>
1d41bbfe671cb0ba291357afae8d9db5


384e459aaa6f7ecfdf1798f3342e6695


eff81e5336592e1054e66cbb287aa441


2f3560dc02a90bf31f1bc2ca4cd80402
 
Laatst bewerkt:
nee de motor is er nog ik koop hem niet want voor mij persoonlijk zit er nog te veel werk aan qua de tijd die ik te besteden heb maar hij is echt de moeite waard als je er tijd in wilt steken!!
 
wat is nu eigenlijk je vraagprijs voor je motor kan het namelijk niet uit de posts halen, als hij er nog is,

Ik zou een nog een leuke motor,. heb zelf een sport / tour maar dat is verder niet mijn ding,
 
wat is nu eigenlijk je vraagprijs voor je motor kan het namelijk niet uit de posts halen, als hij er nog is,

Ik zou een nog een leuke motor,. heb zelf een sport / tour maar dat is verder niet mijn ding,

Mijn vraagprijs-------> 1700,- Euro's ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan