Yamaha yzf r1 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziezo... als het een beetje meezit zijn jullie volgende week vrijdag van me verlost opt forum :P

Ik heb dus waarschijnlijk voor 99,9% een koper voor m'n geliefde R1, het hangt er alleen nog vanaf of hij er in het echt net zo mooi uitziet als op de foto's, dus dat gaat ook geen obstakel meer vormen... gevalletje net uit het krat zeg maar 8-)
 
Klinkt goed :Y


En ga je dan een 2007 bestellen :? :+

Hahaha.. en dan ook weer in de tuin zetten en er naar kijken zeker :P

Ik meen het trouwens echt als ik zeg dat ik de 2007 absoluut niet mooier vind, en juist die 5 kleppen per cilinder was voor een van de redenen om voor een R1 te gaan, de 2007 heeft er maar 4 :X hier vind ik een groot gedeelte van de magie van de R1 mee verloren gegaan.

Ik koop nog weleens wat anders alleen weet ik nog niet waneer en wat.. iig niet nieuw meer en zo achterlijk snel, en ook geen supermotaart... ik ben overigens niet bang voor snelheid, het kan me niet hard genoeg gaan, maar al die controles maken een ritje met zo'n vuurpijl er niet relaxter op, je zit tegenwoordig godverdomme meer in je spiegels te kijken dan gewoon op de weg :X

Ik ga het op m'n dooie gemak bekijken :z
 
Ziezo... als het een beetje meezit zijn jullie volgende week vrijdag van me verlost opt forum :P

Ik heb dus waarschijnlijk voor 99,9% een koper voor m'n geliefde R1, het hangt er alleen nog vanaf of hij er in het echt net zo mooi uitziet als op de foto's, dus dat gaat ook geen obstakel meer vormen... gevalletje net uit het krat zeg maar 8-)

Klinkt goed!

In het echt is 'ie toch alleen maar mooier ?? ;)

Succes morgen!
 
En weg istie :Y

Rond een uur vanmiddag stond hier een relaxte gast aan de deur met zijn al even relaxte vriendin en dochter.

Na een grondige inspectie werd zijn grijns steeds breder.. hij zegt... hij is echt nieuw! dus de koop was ook al snel rond.

Heb hem ff geholpen de r1 in z'n busje te duwen en dat was het :)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik je dan in ieder geval vast feliciteren met de verkoop van deze droomfiets want als hij op de foto's zo mooi is is ie het echt ook zo.


Greetz *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan