Yamaha yzf r1 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oehhh!.. right in the nuts ;)

Hij staat hier trouwens nog steeds te glimmen... mijn hoogste bod op marktplaats is
11.000,- nog 500 erbij en hij kan weg '(

Heb trouwens via marktplaats ook een bod gehad van kalsbeek motoren 10.250,- grappenmakers :z



Edit... hoogste bod is nu 11.300,- :P
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die zich afvragen waarom het nummerbord niet strookt met de datum dat hij voor het eerst op de weg kwam... dat komt omdat ik ff creatief geweest ben met de clone stamp tool in photoshop O-)


Thanx Goudlokje ;)
 
Laatst bewerkt:
Oehhh!.. right in the nuts ;)

Hij staat hier trouwens nog steeds te glimmen... mijn hoogste bod op marktplaats is
11.000,- nog 500 erbij en hij kan weg '(

Heb trouwens via marktplaats ook een bod gehad van kalsbeek motoren 10.250,- grappenmakers :z



Edit... hoogste bod is nu 11.300,- :P
helaas zegt dat helemaal niks, 9 van de 10x hoor je er niks meer van terug wel jammer -O-
Hoop dat jij wel serieus geintresseerden hebt want het is een uberlekkere bike :9~
 
helaas zegt dat helemaal niks, 9 van de 10x hoor je er niks meer van terug wel jammer -O-
Hoop dat jij wel serieus geintresseerden hebt want het is een uberlekkere bike :9~~

Nee idd.. ikmaak me ook geen illusies

Wat moet je bijvoorbeeld van zo'n mailtje denken.. het begint al met een waarschuwing van hotmail.. dit bericht is voor jouw veiligheid geblokkeerd, omdat het spoof of phishing is :?

en dan open je het toch en staat er dit:


hallo, ben geinteresseerd in de aanbod. 11500 lijkt mij een goeie prijs voor zo een motor ook te zien aan de fotos. wil wel graag een afspraak maken eerst, wil zien of hij er echt wel zo uit ziet en meteen ook kijken of ie motorisch wel 100% in orde is, als dat allemaal goed is koop ik hem.kan je de adres mailen en eventueel ook je telefoon nr dan bel ik van te voren om te weten of het jou goed uitkomt de tijdstip en dergelijke.hoor van je. mzzl
 
1198 km, hmmm, dus deze fiets heeft als ik 't goed begrijp nooit echt een beetje toeren gemaakt, aangezien ie nog in de inrijperiode zit. :)

Ksnap er niks van, hoe kun je nu zo'n machtige machine nieuw aanschaffen en er dan 1,2 dkm mee rijden in 1,5 jaar tijd? :?

Da's uhhh 800 km per jaar!

Ik geef toe, hij's eeeerrug mooi om naar te kijken :N *D , maar dan had je ook iedere dag even naar de showroom kunnen gaan om daar te kijken. :+

Maar goed, het "glazen stolp-syndroom" zei je, klopt denk ik wel een beetje. :)

Succes met de verkoop, moet zo weg zijn, prijs is zeer gunstig te noemen, fiets is brandnieuw. Inderdaad leuk voor degene die 'm van je overneemt.

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik snap er niets van :N


Maar veel succes met de verkoop. Moet voor 11.500 echt geen probleem zijn.
 
1198 km, hmmm, dus deze fiets heeft als ik 't goed begrijp nooit echt een beetje toeren gemaakt, aangezien ie nog in de inrijperiode zit. :)

Ksnap er niks van, hoe kun je nu zo'n machtige machine nieuw aanschaffen en er dan 1,2 dkm mee rijden in 2 jaar tijd? :?

Da's uhhh 600 km per jaar!

Ik geef toe, hij's eeeerrug mooi om naar te kijken :N *D , maar dan had je ook iedere dag even naar de showroom kunnen gaan om daar te kijken. :+

Maar goed, het "glazen stolp-syndroom" zei je, klopt denk ik wel een beetje. :)

Succes met de verkoop, moet zo weg zijn, prijs is zeer gunstig te noemen, fiets is brandnieuw. Inderdaad leuk voor degene die 'm van je overneemt.

:W

ThanX *D

Ik moet ook zeggen dat ik door omstandigheden weinig tijd kan vrijmaken voor dit meesterwerk.
 
Goeie fieds heb jij. Ik bent wel geinterresseerd,maar prijs nie goe. Kan beetje af??

OchtendKick voor deze vette bike
 
Goeie fieds heb jij. Ik bent wel geinterresseerd,maar prijs nie goe. Kan beetje af??

OchtendKick voor deze vette bike

Zoiets ja... of ze vinden de prijs prima en willen zo snel mogelijk komen kijken, of ik dan mijn naam address en postcode ff snel wil geven,want ze hebben tomtom en moeten er stel op sprong mee op vakantie :?

Zoiets van... iesj moej runner yamaha motor! swel goej praajs. iek kauwpe snel die brommer van jouw! jij gaajve de adres en die poestkouwd, iekke kom vloeg kaajk, iek scooter motor erg hard nouwdig voer iek ga op vakantie daarmee :Y

Uhhh.. yeah right :z
 
Laatst bewerkt:
Omg is dat ding nu nog niet verkocht voor zo weinig geld? -O-

Kick

Ja idd... en sinds de advertentie geen halve meter meer mee gereden :)

Ik hoor haar huilen in de schuur... red mij! red mij!... ow sterke/knappe prins of prinses, etc etc ... maar dan in het japans :P
 
Laatst bewerkt:
Nou mijn gevoelens van wantrouwen waren niet ongegrond...

Ben vandaag gebeld door een bekende waarvan een paar weken geleden een r1 gejat is, die hem overigens bij toeval zelf weer terug gevonden heeft, ergens op een parkeerplaats op aanhanger onder afdek zeil.

Nu is er deze week een stelletje marokkanen uit den haag opgerold die zich bezig hielden met het jatten van r1's waaronder de r1 van die jongen die mij vandaag belde, dat hoorde hij via een rechercheur die zich bezig hield met deze zaak, en die zag dus op foto's gemaakt tijdens de diefstal van zijn r1 dat ze in zijn schuur met een lachend gezicht de sloten door stonden te slijpen.

waarop de rechercheur ook nog aan die bekende van mij vroeg, ken jij deze motor?

dat was dus mijn r1 :( een fotootje van marktplaats weliswaar maar ik stond boven aan de nominatie als volgend doel :X

Ik heb dus wel verscheidene reacties gehad van een aantal fijne marokkaanse mensen/vrienden, die wel heel graag wilde weten waar ik woonde, en ook via een omweg reageerde op een zitje wat ik op tweedehands heb staan.

Maar die achterlijke tyfus mongolen geven zichzelf weg door hun achterlijk taalgebruik, dus ben ik nergens op in gegaan.

Dus jongens en meisjes... geef nooit zomaar je adres aan een of ander prutser op marktplaats, het wemelt daar van het gespuis.

Lang leve holland mijn mooie vaderland :N
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je geluk dat ze gepakt zijn en dat je al niet met je adres gegooid hebt.

:X hoewel je er dan wel afgeweest was...





Hopelijk komt er snel een serieuse koper :Y
 
Djeezus hier wordt je toch echt verdrietig van ;( Maar aan de andere kant ook heel heel erg kwaad!!

Afschieten die handel...maar goed ik hoop dat je je motor snel kwijt bent en dan bedoel snel verkocht is...

Het is dat ik het geld niet heb maar anders.....(Maar goed dat zullen wel meer mensen denken hiero)
 
:X hoewel je er dan wel afgeweest was...

_O- die kans zat er wel in ja... alhoewel mijn slaapkamerraam wel erg dichtbij mijn schuur/alarm zit.

Aan de andere kant hoop ik dat ik het nooit opmerk.. want dan ga ik lelijk de fout in.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan