Yamaha YZF R1 2007

full
 
Keb m gister ook bekeken ,mooie fiets absoluut. Maar vind t type R1 van 2004 tot met 2006 toch mooier. :j
 
Zal wel weer gewoon wennen zijn, de techniek is zeker HEEL mooi.
Vind dat er veel details niet in het geheel passen, maar dat is wel mooi te maken door de toekomstige berijders!

Er zal nooit zo'n mooie R1 meer gemaakt worden als de rood/witte 98 R1 he;aas.
 
Ik kom totaal met alle kleding nieuw en alles wat ik op de R1 2007 wil op 17.000

Ik vind dat echt teveel worden, dus ik ben nu bezig met een zwarte R1 2006 met alles er al op, dus Akra's, SCM alarm, seatcover... En dan uitkijken voor een gebruikte R1 2007, want die wil ik toch echt wel heel erg graag!

Of ik moet toch voor de 2007 gaan, dus ik weet het nog niet. Vervelende situatie! |(

Of ik koop gewoon nog helemaal niks en ga pas laat op de 2007 rijden dit jaar. Komt vast wel een leuke gebruikte ergens beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom totaal met alle kleding nieuw en alles wat ik op de R1 2007 wil op 17.000

Ik vind dat echt teveel worden, dus ik ben nu bezig met een zwarte R1 2006 met alles er al op, dus Akra's, SCM alarm, seatcover... En dan uitkijken voor een gebruikte R1 2007, want die wil ik toch echt wel heel erg graag!

Of ik moet toch voor de 2007 gaan, dus ik weet het nog niet. Vervelende situatie! |(

Of ik koop gewoon nog helemaal niks en ga pas laat op de 2007 rijden dit jaar. Komt vast wel een leuke gebruikte ergens beschikbaar.

Jij wilt een R1 2007, dus ga geen 2006 model kopen daar ga je echt spijt van krijgen.
Niet dat de 2006 slecht is :N maar omdat je een nieuwe 2007 model wilt!!

Je schrijf "met alles wat ik op de R1 2007 wil", misschien een optie om haar standaard te kopen en in de loop van het seizoen pimpen?
Dan valt het kostenplaatje voor aanschaf misschien mee?

Succes met je keuze.
 
:^

Als je nu voor de 2007 valt zou ik zeker niet voor een 2006 te gaan. Peter's advies zou ook de mijne zijn: Nieuwe 2007 R1 aanschaffen, mooie outfit erbij om toch lekker te kunnen pimpen en dan in de loop van het jaar e.e.a. aan de fiets versleutelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan