Yamaha YZF R1 (volledig getuned)

150pk... 170pk...

BOEJUH!

Ik geloof niet dat het gros van de standaard 'schamele' 150pk R1-rijders met 10k rpm de bocht uit durft te komen. Laat staan met 170pk.
Dus waar hebben we 't eigenlijk over?

(ofwel: minder subtiel kickje O-) )
Bij mij ging het vooral om de winst in het middengebied, als je dan ook nog wat top-pk's erbij krijgt, waarom niet *O*
 
toen ik de motor kocht zeiden ze dat hij 170PK had, ik heb nooit gevraagd hoe hij daar aankomt en of ze hem hebben getest. Ik heb dat gewoon van hun aangenomen dat het zo is. Ik weet ook niet of zijn 170 PK op de krukas of op het achterwiel bedoelen. maar dat intreseerde me toen ook niet. ik vond hem mooi en heb hem toen gekocht.
ik ga hem laten testen en dan horen jullie er nog van.

gradje
 
waarom kan 170 pk niet
ik had een gsxr1000 k2 met 168 achterwiel pk's gemeten bij tovami
uitlaatsysteem helemaal
rapidbike 2 of 3 weet het niet meer
en een knn filter
en de ontsteking was was vroeger gezet

dit gaf 167,8 achterwiel pk's

groetten martino
 
niet vergeten dat een R1 geen pk-topper was en de K1000's juist wel ;)
Overigens is elke bank zodanig te beinvloeden dat je zoveel pk's kan krijgen als je wilt (als je snapt wat ik bedoel).
Tovamibank bij MAD racing bv geeft 10 pk extra op elke motor |( >>>>rotte kutbank dus.
 
niet vergeten dat een R1 geen pk-topper was en de K1000's juist wel ;)
Overigens is elke bank zodanig te beinvloeden dat je zoveel pk's kan krijgen als je wilt (als je snapt wat ik bedoel).
Tovamibank bij MAD racing bv geeft 10 pk extra op elke motor |( >>>>rotte kutbank dus.

:Y
 
6500euro voor een '98er is een hoop geld. Al zitten er seatpipes onder. Ik denk niet dat je voor dat geld deze bike kwijt gaat raken. Zak eerst maar in je prijs. Ik zoek een motor wil graag een R1 maar een wat minder snellere mag ook. Kom met de juiste prijs en als hij verder technisch in orde is zou je aan mij een koper hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan