Yamaha YZF R1 (volledig getuned)

GradjeR1

Rookie
20 jun 2006
6
0
Heibloem
Te koop:
Volledig getunde en uitgebouwde Yamaha YZF R1 uit 1998.

Motor voor de liefhebber en sportieve rijder, in perfecte staat en zeer goed onderhouden.
Heeft net zijn grote beurt gehad, kreeg nieuwe remblokjes, een nieuwe kettingset inclusief de tandwielen voor en achter. Hij is altijd in onderhoud geweest bij een motorzaak in Nijkerkerveen. Tevens heeft de motor altijd binnen gestaan, nooit schade gehad.

Bloedsnel en een echte blikvanger!

Van deze motor is er geen tweede: de achterzijde is geheel uitgebouwd met Bos seatpips.

- 1000 CC;
- 170 PK topsnelheid ongeveer 300 km/h;
- Spyball Alarm inclusief certificaat;
- Blauw metallic lak;
- Enkelzitter;
- Bos seatpipes;
- Stalen remleiding;
- 198 kg;
- ongeveer 42.000 km op de teller;
- losse achterbok.

Proefrit is mogelijk, neem dan wel een geldig rijbewijs mee.

Voor informatie bel dan op 06-55831230
of mail op gradjer1@home.nl

PS: de motor gaat weg, omdat ik voor mijn werk een auto nodig heb en onze spaarpot voor de bruiloft van volgend jaar gereserveerd is.
Vraagprijs €6500,=

Vriendelijke groet,
Gerard Wouters

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/380706/b967e5a16db6d02154bc51ee6bdc4683 (motor schuin.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
nog een foto (zie de attachments)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/380708/82fcad3eedfd6fce2eb96c6daa5fa95b (motor zij.jpg)​
 
en de laatste

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/380709/4a4e81fea5e154de6caefd498b1e8144 (motor rug.jpg)​
 
wat zit erop zodat hij 170 pk heeft?????
dan moet er 35 pk bij komen want standaard hebben ze rond de 135hp.
ze zeggen wel 150 hp maar dat heeft er echt geeneen standaard.

Dus: hoe krijg jij er 35 pk bij?? ben zeeeeer benieuwd. zeker niet alleen van die uitlaten(scheelt misschien max 12 pk)
andere R1 rijders zullen het ook graag willen weten hoe hij daaraan komt.

stuur ff de uitdraai mee van de testbank.
Dank u.
greats ray
 
misc
 
Achterkant geheel naar eigen ontwerp :+ ... die hele meuk kan je zo kant en klaar kopen :P
 
==> ik ben de vriendin van gradje
Hij heeft deze motor zo gekocht zoals hij nu is. Eigen ontwerp betekent zelf uitgebouwd met spullen die die man zelf wilde. Dus klopt het toch?

Ik zal Gradje vragen om door te geven waardoor hij meer PK heeft gekregen.

Groet
sandra
 
Dit is een kit van bos exhausts met andere kont en seatpipes.

suc6 met de verkoop :)
 
==> ik ben de vriendin van gradje
Hij heeft deze motor zo gekocht zoals hij nu is. Eigen ontwerp betekent zelf uitgebouwd met spullen die die man zelf wilde. Dus klopt het toch?

Ik zal Gradje vragen om door te geven waardoor hij meer PK heeft gekregen.

Groet
sandra

Naja in dat geval is mijn hele motor naar eigen ontwerp :} heb precies zo een gekocht als ik zelf wilde :+
 
hallo allemaal,

in de motor is ook het een en ander veranderd. Ik weet niet precies wat er allemaalveranderd is, maar dat kan ik wel even na vragen bij de vorige eigenaar als jullie daar intressen in hebben.


met vriendelijke groet gradje
 
170 pk is inderdaad een hoop denk dat tie krukas peekaas bedoeld. :Y :Y Mare ik kraak de man niet af ,je moet er van houden van die uitlaat,ik niet dus.
:r :r
De vraagprijs is een reele,dus veel succes met je verkoop :W :W
 
hallo allemaal,

in de motor is ook het een en ander veranderd. Ik weet niet precies wat er allemaalveranderd is, maar dat kan ik wel even na vragen bij de vorige eigenaar als jullie daar intressen in hebben.


met vriendelijke groet gradje

voor mij hoef je het niet perse na te vragen hoor...
Zie liever dat je hem even op een testbank zet en de uitslag daarvan scant (of er een foto van maakt) en hier post. Zo'n testrun kost je mischien een tientje of 3, maar als je dat hebt klopt je verkoop praatje en verkoop je dus beter.
 
Nee sorry geintje hoor.. succes met de verkoop van je motor...

P.s: ik heb anders wel een motor voor je vriendin te koop ;) als huwelijks kado ;) *D
 
een zwaar getunde r1 waar voor 8 a 10.000 euro aan verspijkerd is heeft misschien 170 pk aan de krukas ja, maar zeker niet aan het achterwiel!!!
en dan zet je er volgens my zeker geen seatpipes onder, maar dan een complete akrapovic of een vance and hines systeem, want daar is wel wat vermogen uit te behalen met een hele goeie opvoerkit, maar 170 pkaaaaaaah euhhhhhh neeeeee.

maar evegoed succes met de verkoop naruurlijk, ik hoef hem in ieder geval niet.
mag ik trouwens wel ff weten wat hij mag kosten>>>ben niet nieuwschierig hoor???

de mijne die ik net een half jaar geleden had verkocht uit 1999 had met een dynokit en een hotcam een topvermogen van 143 pktjes...dat is al veel hoor.
verkocht voor 5250 met maar 13000 op de teller.
full

greats ray
 
dus ga ervan uit dat die van jou rond de 4 gaat kosten.
by the way deze is wel vet. zet hem wel ff op het fighterforum.
full

greats ray
 
Terug
Bovenaan Onderaan