Yamaha YZF-R6 '05

Status
Niet open voor verdere reacties.

HyPeR-X

MF veteraan
20 jul 2008
3.628
0
Zutphen
Wegens geplande overstap naar een nieuwer model bied ik bij deze mijn Yamaha YZF-R6 uit 2005 aan. Deze fiets is door Torleif Hartelman opgebouwd en bereden door Arie Vos, via via is de motor vervolgens bij GoReTeX terecht gekomen, van hem heb ik de motor afgelopen winter gekocht. Ik heb er zelf 7 dagen mee gereden, de KM stand zal nu op ongeveer 5800 staan.

De motor heeft de volgende specs:

  • YEC koppakking (platter, dus meer compressie en vermogen)
  • YEC vliegwiel + Deksel (Lichter, pakt toeren sneller op)
  • Laser uitlaat systeem (volledig titanium, met DB-Killer geen problemen op zowel Assen als Zolder)
  • BMC open luchtfilter + carbon luchtinlaat
  • Andreani cartridges
  • Intrax shockdemper
  • WP stuurdemper
  • Valtermoto rem/schakel setje (omgekeerd schakelen)
  • Giles tooling clippons
  • DID 520 ketting (lichter dan origineel)
  • PUIG Kuipruitje
  • Snelgas
  • Stalen remleidingen
  • 13 - 45 vertanding (z.g.a.n)
De motor heeft 2 (race) dagen geleden nieuwe vloeistoffen + filters en remblokken gekregen en een nieuw setje banden zal gemonteerd zijn. Dus er kan direct mee geracet worden!

Een paar plaatjes:

large

large

large


Na een schuivertje op Alès (Zuid-Frankrijk) staat ze er nu zo bij:

758550529_6_bECT.jpeg

758550518_6_IU9Y.jpeg


De tank moet nog even gespoten worden, (zal ik laten doen voor verkoop) hetvoorspatbord moet gemonteerd worden (zal ik ook doen) en de handvatten zal ik ook weer monteren.

Vraagprijs: €3950,- (Met bovengenoemde specs!)

Ik heb er nog de volgende extra onderdelen bij welke tegen meerprijs ook te koop zijn:

  • 1X Goede kuipset als op eerste foto's (€200,-)
  • 1X Beschadigde kuipset als op eerste foto's (€100,-)
  • 1X Tank, met wat glijschade en deukjes (€75,-)
  • Extra set velgen (€400,-)
  • Extra standaard dynamo deksel (€75,-)
  • Tandwielen 14,15,45 en 50 (€75,-)
  • Brembo RCS 19 rempomp (Nieuw, nog nooit gebruikt €265,-)
  • Giles Tooling rem/schakelset (Nieuw, nog nooit gebruikt €450,-)
  • Nieuwe set remblokken voor + achter (€50,-)

Indien alles tegelijk met de motor verkocht wordt €1350,- anders worden de losse prijzen gehanteerd. Onderdelen zijn na verkoop van de motor los te koop, toekomstige eigenaar heeft eerste keuze.
 
Laatst bewerkt:
Zoo Michael, grote plannen voor volgend jaar? Ik zag iig dat je wil gaan cuppen en je bent bijna alles aan het verkopen ook.
Je bike ziet er weer netjes uit zo, ben benieuwd wat er voor terug komt :Y
 
Zoo Michael, grote plannen voor volgend jaar? Ik zag iig dat je wil gaan cuppen en je bent bijna alles aan het verkopen ook.
Je bike ziet er weer netjes uit zo, ben benieuwd wat er voor terug komt :Y

In ieder geval weer een R6, wel een nieuwer bouwjaar. Ga van de week nog even praten bij Hartelman, kijken wat er qua prijs gedaan kan worden. Daar staat nog wel een leuk fietsje welke mijn interesse wel heeft ;)

Voor volgend jaar even een nieuw maatpak laten aanmeten en nog een fatsoenlijke dichte aanhanger kopen, dan kunnen we er weer ff tegenaan ;)

Wat zijn jou plannen voor volgend jaar dan? Meen te herinneren dat je nu een andere fiets hebt?
 
Laatst bewerkt:
Leuke bike :) , mocht een koper geen interesse hebben in de velgen PM mij ff dan, ik wil ze dan wellicht overnemen.
 
Hengelo 2005 (28 Arie Vos, 1 Jan Hanson, 77 Barry Veneman, 9 Joan Veijer, Jarno Jansen en startnummer 8?)

Je bent helemaal geweldig! Ga je volgend jaar nog weer verder met rijden? Zag dat je laatst je fiets verkocht had. Ik ben vanmiddag nog even bij Torleif geweest, praatje gemaakt over nieuwere motor voor aankomend jaar :)
 
Je bent helemaal geweldig! Ga je volgend jaar nog weer verder met rijden? Zag dat je laatst je fiets verkocht had. Ik ben vanmiddag nog even bij Torleif geweest, praatje gemaakt over nieuwere motor voor aankomend jaar :)

Helaas even een stop vanwege verkoop huis en mogelijke verhuizing. Sta op de lijst om als reserve naar Afghanistan op uitzending te gaan en ook financieel kan het geld dus effe niet naar de racerij. Heb je mijn sponsorlijstjes nog aan de muur zien hangen in de koffiecorner van Torro?? hahaha. Heb je een mooie bike uitgezocht?

Succes met de verkoop.
 
Goedenavond,

In welke regio is de motor te bewonderen?
Kun je een mooie prijs maken met de goede kuipset en de remblokken?

M.v.g. Paul
 
Helaas even een stop vanwege verkoop huis en mogelijke verhuizing. Sta op de lijst om als reserve naar Afghanistan op uitzending te gaan en ook financieel kan het geld dus effe niet naar de racerij. Heb je mijn sponsorlijstjes nog aan de muur zien hangen in de koffiecorner van Torro?? hahaha. Heb je een mooie bike uitgezocht?

Succes met de verkoop.

Racerij is een dure hobby en een verhuizing kost ook altijd weer een bak met geld helaas. Daarbij komt ook nog eens het feit dat wanneer je uitgezonden wordt je een motor thuis hebt staan waar je niets mee kunt op dat moment.

Had je sponsorlijstjes al eens zien hangen, leuk om een persoon te kunnen koppelen aan een foto! Ik kom regelmatig bij Hartelman over de vloer, mag er graag komen.

Er staat momenteel maar één R6 voor de racerij in de verkoop. Is een splinternieuw opgebouwde fiets met leuke specs, alleen wordt het financieel gezien wat lastig om dit op het moment op te brengen. Torleif gaat even een beetje rondvragen of er nog mensen met een 08 R6 zijn welke hun fiets kwijt willen :)
 
Goedenavond,

In welke regio is de motor te bewonderen?
Kun je een mooie prijs maken met de goede kuipset en de remblokken?

M.v.g. Paul

Hallo Paul,

De motor staat op het moment in Vorden (Gelderland) De prijs is volgens mij al wel redelijk scherp, kan nog wel een beetje over gesproken worden maar ik ga niet al teveel zakken. De gele laguna seca replica kuipset welke er nu op zit is 100% in orde. Eventueel heb ik een goede zwart/witte set liggen zoals op de eerste foto's, maar de tank hiervan moet even iets bijgewerkt en gespoten worden.
 
Kickje voor deze bike :Y

Sleutelen aan andere motoren gaat hem goed af dus bij zijn eigen motor zal het helemaal tiptop in orde zijn *O* . Plus dat ik het een scherpe prijs vind voor een 2005 motor :Y
 
Dacht dat het ook een mooi prijsje was inderdaad! Achterbokje krijgt koper er trouwens ook bij, koop wel weer een nieuwe volgend jaar ;)
 
Heeft de motor een framenr.? Eigendomspapieren? Kontaktslot?
Ik heb belangstelling voor je motor in de kleuren zoals hij nu is, met als extra's: goede zw/witte kuipset met tank en eventueel de remblokken?
Is de tank al gespoten die er nu op zit?
Zit er nog een originele uitlaat bij?
Kan je je tel.nr anders doorgeven?

M.v.g. Paul
 
Heeft de motor een framenr.? Eigendomspapieren? Kontaktslot?
Ik heb belangstelling voor je motor in de kleuren zoals hij nu is, met als extra's: goede zw/witte kuipset met tank en eventueel de remblokken?
Is de tank al gespoten die er nu op zit?
Zit er nog een originele uitlaat bij?
Kan je je tel.nr anders doorgeven?

M.v.g. Paul

Het frame en het blok hebben beide een nummer er in staan, komen beide bij Hartelman vandaag. Contactslot zit er nog op (heb hiervoor 1 normale sleutel en de ECU sleutel) Er zitten (zoals bij de meeste racers) geen papieren bij. Zelf heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Tank die op de foto's staat heb ik nog niet laten spuiten, dit zal ik voordat de fiets wordt opgehaald even laten doen. Er zit geen standaard uitlaat bij, hiervan past de demper ook niet zomaar op deze fiets i.v.m. volledig race systeem. Ik kan je echter verzekeren dat je er (mits je wat isolatie aan binnenzijde van de kuipen plakt en de luchtinlaat isoleert met wat noppen folie) je geen problemen zult hebben op Assen, Zandvoort en Zolder.

Mailen gaat het makkelijkste (staat in mijn profiel) aangezien ik erg onregelmatig werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan