Yamaha YZF-R6 2008 -2009 - 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Circuitrijden is voor een motor niet erg hoor. Er zijn meer jongens die hun motor op de weg helemaal verkeerd behandelen. (Denk aan constant wheelies/stoppies en hard rijden zonder eerst de motor fatsoenlijk warm te rijden ...)

:^ met beide, hierboven...

Ik zou persoonlijk liever een fiets kopen waarvan ik weet dat 'ie een jaartje (óf 2) circuitwerk gedaan heeft dan dat ik een totaal onbekende fiets ging halen in de UK óf DLD van diezelfde leeftijd.

Sowieso is een R6 gebouwd voor 't circuit en met wat kleine aanpassingen geschikt gemaakt voor de openbare weg :)
 
Laatst bewerkt:
Ah oké, ja kijk dat is dus wat ik bedoel. Heb er niet zoveel verstand van. En heb bij Motoport staan praten over een nieuwe 2008, en die begon hele verhalen dat ik echt geen 2dehandse moest doen omdat die misschien wel circuit hadden gereden. Vandaar die gedachte dus.
In ieder geval thnx again voor jullie reacties. Die 2009 ziet er ook niet slecht uit maar wil echt een zwarte (: Misschien dat jullie me zo ergens in september/oktober kunnen helpen met het zoeken van een zwarte r6 die het kopen waard is. Tot die tijd blijf ik gewoon lekker meelezen. En nu rijles :P
 
Ik heb diverse R6'jes in onderhoud en reparatie en nog wat andere circuitmotoren.

en ik moet zeggen dat de gemiddelde circuitmotor beter wordt onderhouden dan een straatfiets.
en aangezien de motoren van vandaag gemaakt zijn voor het circuit is het een slap excuus om te zeggen dat je beter geen ex circuitfiets kunt kopen.

Vind ik de grootste onzin ;)
Mijn mening....
 
Nog even en we zijn toe aan weer een nieuw deel van dit topic *O*

zal hem dan lichtelijk aanpassen en de titel hetzelfde houden denk ik......
 
Ga jij even een RJ11 advertentie posten in een RJ15 topic _O-

Maar ik hád al eens gezegd in je topic dat het een mooie fiets is, toch :+
 
Laatst bewerkt:
Vorige week heeft mijn motor in de studio gestaan *O*

motorr609klein.png

fotograaf: Frank Doorhof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan