Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kekkleurtje!@Phoentje: Je kunt de topictitel zo te zien ook weer aan laten passen voor 2014.
Perspromotie met een nieuwe kleurstelling voor 2014
[afbeelding]
Da's misschien de rede geweest dat Akra tegenwoordig (sinds de 2012 serie) niet meer met die beugeltjes werkt maar gewoon een bevestig oog aan de demper heeft zitten
Bij mij zit er nog een centimeter of 2,5 aan vrije ruimte. Wel handig als je je fiets ooit horizontaal parkeert, zit die bout tenminste niet meteen in je achterbrug (wat uit ervaring met m'n 2008 fiets, een forse deuk oplevert ).
[afbeelding]
Deze heeft ook al een keer iets te plat gelegen maar nou is de achterbrug in ieder geval nog heel
AJa, nu ik hier toch ben he.DIe silencer.. daar moet je echt mee oppassen volgens mij als je het schroefje losdraait of niet? Die valt namelijk makkelijk in je eind tip bij het losdraaien
silencer....??
weg ermee!
Kekkleurtje!
Yups.... Tenzij je naar .Dld gaat (koste me daar laatst weer €180,- én 7 punten op m'n conto).
En als je dat ding er in/uit wil halen dan schroef je inderdaad beter even de gehele demper er af. Doe je dat niet dan mietert geheid 't boutje in de eindkap (dat carbon deel) én moet je 't alsnog doen.
Politie in .Dld stond laatst ook al vreemd te kijken dat ik m'n volledige demper gedemonteerd en weer gemonteerd had incl. dB killer, nog vóórdat ze klaar waren met het opnemen van alle gegevens Heb daarvoor zo'n Stanley inbus setje bij me wat inklapbaar is.
Maareh @Phoentje: Je hebt je veer er nog onderuit liggen? Dan komt je fiets sowieso dadelijk een stuk omhoog en wordt de ruimte ook weer groter Die voorpoten zijn érg gaaf qua kleur ~
Met een punttangetje kan je zo de veer spannen.Alleen de veer moet er nog op maar heb geen veerspanner. Zo ff met de tang proberen
Hier zijn 't twee boutjes die los moeten (bout van 't remsetje en het boutje van de aansluiting op pijp) dus eigenlijk had ik dat kreng van te voren gewoon héél snel kunnen monteren.
Nog nooit aan de kant gezet in .Dld. terwijl we er regelmatig/vaak komen dus ik had zoiets van "'t zal wel voor deze keer". Karma is á bitch.... dus we werden in Cochem aan de kant gezet omdat we niet (voldoende) zichtbaar vaart minderde voor een zebrapad (waar niemand over wilde steken op dat moment), en dan gaan ze uiteraard verder aan het zoeken naar andere "mankementen".
Yups.... Tenzij je naar .Dld gaat (koste me daar laatst weer €180,- én 7 punten op m'n conto).
En als je dat ding er in/uit wil halen dan schroef je inderdaad beter even de gehele demper er af. Doe je dat niet dan mietert geheid 't boutje in de eindkap (dat carbon deel) én moet je 't alsnog doen.
Politie in .Dld stond laatst ook al vreemd te kijken dat ik m'n volledige demper gedemonteerd en weer gemonteerd had incl. dB killer, nog vóórdat ze klaar waren met het opnemen van alle gegevens Heb daarvoor zo'n Stanley inbus setje bij me wat inklapbaar is.
Maareh @Phoentje: Je hebt je veer er nog onderuit liggen? Dan komt je fiets sowieso dadelijk een stuk omhoog en wordt de ruimte ook weer groter Die voorpoten zijn érg gaaf qua kleur ~
Je zult onder de 3500Rpm iets minder "vermogen" voelen..... (bij dat toerental staat die klep normaliter al helemaal open). Maar.... Wanneer rijd je met dat toerental
Die servomotor moet je overigens aangesloten laten zitten anders krijg je een FA17/18 code op je display, die kabels en de klep in je demper kun je gewoon achterwegen laten/verwijderen.
Pfff wat een gezeik. Ha beter me 2004 kenne houwe
Merendeel van 't geluid waardoor je op een circuit van de baan gehaald wordt (zwarte vlag) komt uit de airbox onder je tank vandaan.
Bewust herrie maken voor de omstanders op straat moet je gewoon niet (eens) willen