Yamaha YZF-R6--25kW

deloose

MF'er
16 nov 2005
48
0
kessel, nijlen
Te koop: een R6-ie van eind 2001. Full power maar op papier 25kW.
Schadevrij. 100% in orde.
Volledige revisie op 22.500km. (nieuwe olie, koppelingslammellen, ...)
Opties:
-kevlar slip-on (enorm mooi geluid)
-nieuwe banden (battlax-100km gereden)
-nieuw voor -en achtertandwiel (origineel 16/48)
-nieuwe ketting (58 schakels)
-stalen remleidingen
-andere pinkers (kleintjes carbon-look)

Is wel Belgisch kenteken maar laat je niet afschrikken; de invoertaks is heel goed te doen en neemt niet veel tijd in beslag.

misc
 
Vind € 6500 wel een hoop geld, je moet ook denken dat je die revisie kosten er toch nooit helemaal uit zal krijgen, dat is hetzelfde als een ander kontje of uitlaat erop zetten, dat krijg je er vaak toch niet meer uit.

Wat zou je uiterste prijs zijn.
Ben zeer geintereseerd, en als de prijs nou een stuk omlaag zou kunnen ben je hem zo kwijt.
 
Heb hem aangekocht en was mijn eerste motor (na een mito evo maar zware moto) en wou veilig op de baan en heb hem binnengedaan bij garagist voor volledig onderhoud. Ik heb hem toen gezegd dat elk stuk dat bijna aan vervanging toe was, diende vervangen te worden. Voor velen lijkt dit misschien overbodig, maar speel graag op zeker.
Ik verkoop hem omdat ik mijn droommoto kan kopen met het geld. Ben verzot op de Ducati's en vooral op de r-edities. Heb een 748r zien staan op 25kw, vandaar :9
Veel doe ik absoluut niet van de prijs want anders moet ik teveel opleggen.

full
 
Oke dan wens ik je veel succes met de verkoop, aangezien die ook nog ingevoerd moet worden is het echt te duur.
Raak je hem snel in Belgie kwijt denk je ?
Daar was de markt voor motoren toch aardig ingestort zat ik pas te lezen, dus daar zullen ze het er zeker niet voor geven of wel ?
 
Als koper krijg je er altijd graag wat af, begrijp ik wel. Deze motor echter is in onberispelijke staat, heeft enkele dure opties én is 25kW. Dat in het achterhoofd houdend is hij niet zo duur. Geen spoor dat laat zien dat hij ooit gebruikt is...
 
België is nogal braaf en hebben problemen als hij 25kw is, zij rijden liever wat langer met een veredelde brommer. Maar zou hem wel weg krijgen denk ik, probeer het hier omdat Nederland zulk een Yamaha-Kawa land is.
 
Mooie fiets ook nog op 25kw precies wat ik zoek.
Jammer dat het een belg is vraagprijs is erg hoog zo, moet ook nog invoeren jammer zeg. :9 :9 :9
Mocht de prijs nog zakken hoor ik het graag van je.
 
Ik moet zeggen dat ik hem heel er aan de prijs vind. Ik heb een R6 2003 met 7900 km voor 250 euro meer gekocht particulier hier in NL. Ik wens je veel succes met de verkoop maar ik geef je weinig kans dat je hem kwijt raakt voor die prijs en idd een revisie van het blok moet pas bij de 100.000 ongeveer dus dat vind ik ook een beetje vaag
 
Terug
Bovenaan Onderaan