Yamaha YZF-R6 GESTOLEN!!&^%^%"PIEPPPP&quo

Zie ik ooit mijn motor terug?

  • hahahaha

    Stemmen: 2 15,4%
  • 1% kans!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 46,2%
  • Als onderdelen

    Stemmen: 2 15,4%
  • Gesloopt

    Stemmen: 1 7,7%
  • Ja.. na 30 dgn

    Stemmen: 1 7,7%
  • Binnen 30 dgn

    Stemmen: 1 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Valentino-K6

MF veteraan
8 jan 2004
1.120
0
In de nacht van 17 Mei is mijn R6. Letterlijk onder m'n reet vandaan gestolen. Woon namelijk in een flat 10 hoog. En mijn motor stond onder de flat in een parkeervak geparkeerd. Beveiligd met een Spyball Alarm en een Yamaha 5 steren goedgekeeurd ART slot. Maar dit heeft niet mogen helpen!
De volgende ochtend om 07.00 uur stond m'n R6 er niet meer.
Mijn R6 staat altijd naast de motor van mijn vriendin (yamaha Virago), waar helemaal niks aan te zien was.

;( ;( ;( ;(

Heel verbaasd en half nog slaperig :z ging ik terug naar boven, om aan mijn vriendin te vragen om even te komen kijken want ik geloofde mijn ogen niet!!
Die schrok uitterraad zich ook de de pleurus.

Afgelopen dagen had ik aardig wat onderhoud aan mijn motor gedaan, nieuwe achter- en voorband, nieuwe remblokken, oliefilter, olieververst, nieuwe lichten en lekker blinkend op gepoest.

Voor onderdelen ben ik bij verschillende motordealers geweest.

Mijn vermoeden is dat 1 of andere dief/crimineel/klootzak/etc. mij vanaf een motordealer(of tijdens tourritje) gevolgd heeft tot thuis! Enkele dagen daarna snachts is terug gekomen, de sloten en het alarm heeft gecheckt. En een op de desbetreffende avond met een busje en een collega klootzak m'n motor hebben mee gestolen.

Aangifte van diefstal is gelijksochtends gedaan, gemeld bij het VAR en bij de verzekering.
Nu is het afwachten hoe de verzekering gaat reageren!
Ik verwacht mijn R6 in ieder geval niet terug te zien.. waarschijnlijk word hij als onderdelen verkocht..

TIs te hopen op een mooie dagwaarde.. en een niet te lange lijdensweg.! B|

Ben verzekerd bij unive? Heeft iemand hier mischien ervaring mee, hoe die gasten te werk gaan bij zo iets? En hoe ik ze enigzins moet aanpakken.
Het liefst rij ik vandaag al weer motor..

.. Heb al een zwarte Suzuki GSX R750 2006 op het oog met een BOS-uitlaat! (DIe komt wel aan een zware ketting te liggen )
:Y
 
Yamaha U-Lock 2000
(The Most Anti THeft Device Designd for Motorcycles :? )

Dat is waarschijnlijk de Cyclelok -U-Lock 2000 met toelatingsnummer MBT 3013. Dit is een 4-sterren ART slot (zie http://www.stichtingart.nl/sloten_resultaat.asp).

Waarschijnlijk neemt je verzekeraar genoegen met een 4-sterren slot (en dat doen de meesten, want meer dan 4 sterren bestaat niet meer), dus zou er geen enkel probleem moeten zijn.

Als er een sticker op zit met het toelatingsnummer, dan kun je zo checken of hij op de ART lijst staat of niet.

artsticker.gif


Succes!
 

Heb zelf geen woorden voor dat soort "mensen"..

Had deze motor gekocht toen ik nog studeerde, dus niet veel geld tot mijn beschiking had. Heb me dus de pleuris gewerkt om het bedrag bij elkaar te sprokkelen.
Dit doet dus gewoon zeer in je hart!

Had graag deze motor willen behouden en er dit jaar 1 bij willen koppuh! Gaat dus mooi niet door dus.. :N
 
Dat is waarschijnlijk de Cyclelok -U-Lock 2000 met toelatingsnummer MBT 3013. Dit is een 4-sterren ART slot (zie http://www.stichtingart.nl/sloten_resultaat.asp).

Waarschijnlijk neemt je verzekeraar genoegen met een 4-sterren slot (en dat doen de meesten, want meer dan 4 sterren bestaat niet meer), dus zou er geen enkel probleem moeten zijn.

Als er een sticker op zit met het toelatingsnummer, dan kun je zo checken of hij op de ART lijst staat of niet.

(Afbeelding)

Succes!
@ TS, zwaar klote man!! Ophangen dat tuig! :( -O-

Maareh over die verzekering, dat slot is toch helemaal niet meer van belang als er een goedgekeurd alarm op zit...? :?
 
kloten voor je, en ik spreek ook uit ervaring, drie van mijn motoren zijn op deze wijze gestolen!!!!!!
Ik weet maar een oplossing en dat is verhuizen naar een woning met een garage.
Die boxen onder de appartementen is veel te weinig controle op.
Ik zou er wel over nadenken want de volgende diefstal zit er op die manier gewoon aan te komen.
 
ooit een yzf-750 van mij gestolen. werd na 4weken weer gevonden. was een overval mee gepleegd alleen konden die lui niet zo best sturen en gingen de eerste de beste bocht op hun smoel. kreeg indd. de dagwaarde terug. maarja als je veel extra's erop hebt zitten is dit niet altijd goed meeverzekerd dus je word er altijd minder van. t#fus honden, moeten gewoon van je spullen afblijven!!!!! een oplossing= kabeltje met 380 erop.... weet je meteen de volgende ochtend wie er met zijn poten aan je brommer zit te kloten. suuk6 man
 
wat een vieze vuile gore flikkers.
ze moeten van andermans spul afblijven
werk je hard voor je motor gappen ze hem af |( |( |(
er zijn geen woorden voor zoiets... :(
wens je veel suces er verder mee!!

greetz
 
misschien kan je een foto plaatsen of zaken vermeleden zoals schade op bepaalde plekken etc. zo kunnen wij onze oren en ogen open houden.

hoe dan ook sterkte ermee!
 
Leuke link trouwens (je homepagelink)..... ZX-6R kost in de US 8.699 Dollar = 6.799 Euro. Stelletje geldwolven hier in Den Haag! Er komt hier nog eens 5.200 Euro belasting bij!

:r

Daarom als je een leuke bike voor het circuit wil hebben, koop je een nieuwe in US. :) Geen kenteken, verschepen, klaar.
 
Leuke link trouwens (je homepagelink)..... ZX-6R kost in de US 8.699 Dollar = 6.799 Euro. Stelletje geldwolven hier in Den Haag! Er komt hier nog eens 5.200 Euro belasting bij!

:r
Ja precies, over ruim een jaar ga ik stage lopen in Amerika. Verkoop ik mijn motor hier, kan ik voor dat geld daar een nieuwe halen _O-
 
Bij ons in het dorp rijdt een marokaan op een blauwe r6 rond die(na horen zeggen) is gejat.
Voor op de motor staat een getal ik d8 als ik het goed zag 158 maar dit weet ik
niet zeker. Dus als iemand zijn r6 mist bij deze... Mij lijkt het namelijk ook zeer klote als ze je motor jatten!! :Y :Y

mvg,

Erik
 
Terug
Bovenaan Onderaan