Yamaha YZF R6 Startprobleem

Toobs10

Rookie
24 jun 2007
26
0
Mierlo
Heb een maand geleden een yamaha r6 gehaald. Alleen had nog geen rijbewijs. Nu heb ik deze week mijn rijbewijs gehaald, en denk even lekker stukje rijden. Geen probleem, totdat ik op me werk aankwam hem 1 min uitzetten. Toen weer aan en wou starten.... Helemaal niks.. Ja letterlijk een klik.. Heb dus meteen gekeken of de accu nog goed was.. zekeringen allemaal goed waren.. Alles goed was aangesloten.. mar telkens deedt die niets.. tik op startmotor gegeven.. *Niets*.. Keer mee gelopen en in zijn versnelling gezet.. enige wat die doet is wiel blokkeren. Nou is mijn vraag dus.: Wie kan me helpen? of kent dit probleem. Enige wat die doet is harde klik geven dat geluid komt uit zo'n blokje waar 2, 30 A zekeringen in zitten.
 
Haha.. Ja dat weet nu iedereen.. Alleen hij wil niet toegeven dat het zijn fout is.. Terwijl die monteur van waar ik mijn motor gekocht heb vertelde: Mocht er schade aan de motor komen terwijl die in reparatie is bij hun (wat altijd kan voorkomen) dan zijn ze daar gewoon voor verzekerd. Dus ik weet niet wat die monteur die hem terug gebracht heeft na 25kW moeilijk doet. Maar hij brengt zichzelf nu een slechte naam aan bij mij iedergeval maar ga natuurlijk niet op zo'n forum de namen noemen van de zaken waar het hier om gaat. Nog niet in ieder geval ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan