Yamaha YZF750R '93

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexed9

MF veteraan
24 mrt 2005
8.357
56
Hillywood
Mijn yzf,

te koop aangeboden, ik heb er niet meer het plezier aan wat ik in het begin had aan de fiets!! Daarom gaat hij er uit...nu definitief!! :')

Bj 1993, km 66926 (kleppen gesteld bij 62000 ong, tevens grote beurt)
Anthraciet met zwarte wielen(ipv paars) gecoat
seatcover
Nieuwe Brembo Remschijven(3-2008)
Goldline ketting en stealth achtertandwiel(juni 2007)
Thunderace achterbrug met Bitubo FZX11 schokdemper(nieuw in juni 2007 gemonteerd, nieuwwaarde goede €850)
Superpole TI uitlaat(geloof dat ik de originele ook nog ergens heb)
Zo goed als nieuwe Michelin PP2CT gemonteerd in het voorjaar (nu net 1500 km gereden erop)
'k zal zorgen dat voor verkoop de olieën vervangen worden zodat er fris gereden kan worden!!
Wilde er veel meer aan veranderen om er meer lol in te krijgen maar het lukt niet dus bij deze...

Vraagprijs voor deze fiets €1900 of TEAB..

vr groet Alex.

verkoop1.jpg

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
mooi ding ! :)
ff met me zelf overleggen... :P
Ideaal beginners fietsje toch voor de wat grotere rijder... :9
 
Eerst zien, dan geloven ;)
Of heb je al weer wat anders op het oog/in de tuin?

Nee hij gaat er uit, heb alles geprobeerd om mezelf er beter op te laten rijden, technisch alles gedaan, maar hij ligt me gewoon niet meer!!

Ow enne des te eerder komt de daytona!!
 
Hoi alexed9 (en meteen een schop ;) ),

Klinkt niet slecht deze fiets :) Ik vraag me af, voordat ik mezelf toelaat er interesse in te krijgen ;) , of deze motor iets is voor iemand van 2 meter en groot postuur? Meeste motoren zijn nogal klein voor mij namelijk.

Die onderste foto: ben jij dat? Hoe lang ben je?
 
Laatst bewerkt:
Hoi alexed9 (en meteen een schop ;) ),

Klinkt niet slecht deze fiets :) Ik vraag me af, voordat ik mezelf toelaat er interesse in te krijgen ;) , of deze motor iets is voor iemand van 2 meter en groot postuur? Meeste motoren zijn nogal klein voor mij namelijk.

Die onderste foto: ben jij dat? Hoe lang ben je?

Ikzelf ben niet al te groot, ong 175, maar ik ken een aantal luitjes van de yzf-fora die wel lang zijn en die zitten er goed op (afmeting van de fiets vergelijkbaar met een blade)
mijn beste maatje kan er goed op rijden met zijn 196 dus...
 
schopje voor deze mooie motor (ken het ding van dichtbij en eerlijk is eerlijk de motor is knapper dan de eigenaar _O- )

kortom zoek je een nette YZF750 die goed onderhoud heeft gehad
(voor degene die Alex niet kennen, alex heeft 3 keer een technische meeting verzorgd bij de YZF750 club)

This is the one !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan