Yamaha YZF750R uit 1995

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@urice

Rookie
5 mrt 2008
5
0
Nijmegen
Hallo,

Wegens een overstap naar een andere motor bieden wij onze YZF750R uit 1995 te koop aan. De motor heeft slechts 28.650 km gelopen (!) en de banden zijn zo goed als nieuw. De volgende eigenaar mag de overgebleven haartjes op de randen eraf gaan rijden!
Tevens is er nog een originele kuipruit aanwezig (blank) en een seatcover in dezelfde kleur. Uitlaat is van Remus en geeft een mooi zwaar geluid, keuringsrapport zit erbij voor de dB's. We willen er graag €2600,- voor hebben, als je geïnteresserd bent bel of mail gerust! (Tel: 0624703565)

Hierbij wat foto's!

IMG_6284.jpg


IMG_6287.jpg


IMG_6289.jpg


IMG_6291.jpg


IMG_6292.jpg


IMG_6293.jpg


IMG_6294.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo, waar heb jij hem gekocht en wanneer?
Deze is volgens mij van mij geweest, echt een TOP fiets.
succes met de verkoop.
 
@t Nitroan: wij hebben hebben hem 3 jaar geleden gekocht in de buurt van St. Anthonis.
Inderdaad een TOP fiets! In tegenstelling tot de meeste YZF750R'n verbruikt deze nauwelijks olie.
De vorige eigenaar reed hem altijd netjes warm voordat hij het gas er vol op ging zetten, en wij zijn er niet anders mee omgegaan. Als je door het peilglas kijkt zie je dat de olie zelfs nog niet zwart is, BIZAR! Maar nu wordt het gewoon weer tijd voor iets anders...
 
Ow....
Na overleg met de financieel directrice komen we tot een bodemprijs van €2600,-
Hmm, zelf iets té hoog ingeschat ;-)
 
Ow....
Na overleg met de financieel directrice komen we tot een bodemprijs van €2600,-
Hmm, zelf iets té hoog ingeschat ;-)


Mooi ding hoor! Mooie foto's ook gemaakt, verkoopt denk wel wat beter. Ik zou de prijs in de OP ook ff aanpassen, daar staat nog steeds €2900
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan