Yamaha YZF750R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducky19

MF'er
21 jun 2005
154
0
IJmuiden
Yamaha : YZF 750R
Bouwjaar : 1993
Kilometerstand: 48700

Vraagprijs: 999 euri

Extra's:
Hugger, RVS rem en koppelingsleidingen, , Laser open demper, RVS Stuurgewichten, Crashpads, donker kuipruit

Specs:
Voorband redelijk, achterband redlijk, kettingset DID , Remblokken redelijk, Kopp. cylinders v.v. nieuwe rev.sets, Kopp platen goed, nieuwe bobines , nieuwe luchtfilter, Roze vlakken en tank overgespoten in zwart metallic..

Motorisch:
Kleppen zijn nagekeken en gesteld waar nodig.
Carbs zijn gesynchroniseerd
Motor loopt op het ogenblik op 3 poten, vermoedelijk vocht probleem. Ik heb geen zin en tijd meer op zelf te knutselen. Toch maar wel na gekeken, het bleek een kapotte bougie te zijn. ;)

Motor staat ook op motorshopper

Laatst bewerkt:

peterrr

MF veteraan
19 apr 2005
3.436
0
43
Utrecht
Een YZF750R voor zo'n laag prijsje? Geen geld zeg! Uitstekende motor voor zowel gevorderde als beginnende motorrijders (ik ben erop begonnen en rij er 5 jaar later nog steeds op)

Wel jammer dat m'n schatje blijkbaar nog maar zo weinig waar is... ;)

Succes met de verkoop! :Y

Miss2

MF veteraan
22 jan 2009
55.771
14
Yamaha : YZF 750R
Bouwjaar : 1993
Kilometerstand: 48500 (wordt niet meer mee gereden, ben van plan de motor te schorsen)

Vraagprijs: 999 euri of doe een leuk bod

Extra's:
Hugger, RVS rem en koppelingsleidingen, , Laser open demper, RVS Stuurgewichten, Crashpads, donker kuipruit

Specs:
Voorband redelijk, achterband redlijk, kettingset DID , Remblokken redelijk, Kopp. cylinders v.v. nieuwe rev.sets, Kopp platen goed, nieuwe bobines , nieuwe luchtfilter, Roze vlakken en tank overgespoten in zwart metallic..

Motorisch:
Kleppen zijn nagekeken en gesteld waar nodig.
Carbs zijn gesynchroniseerd
Motor loopt op het ogenblik op 3 poten, vermoedelijk vocht probleem. Ik heb geen zin en tijd meer op zelf te knutselen. Toch maar wel na gekeken, het bleek een kapotte bougie te zijn. ;)

Motor staat ook op motorshopper[afbeelding]
Ik heb de mijne 2 jaar geleden met meer km's voor 1.500 gekocht.
Deze is echt wel meer waard (ondanks het saaie zebrapad-patroon :+)

scorpie

Rookie
4 mrt 2010
13
0
Als ie over een paar dagen nog niet verkocht is, dan ga ik em bekijken (ga nu eerst een paar dagen weg..)

scorpie

Rookie
4 mrt 2010
13
0
Ik heb je een PM gestuurd, maar nog niks gekregen. Staat hij nog te koop en zo ja, is hij dit weekend nog te bezichtigen? (Of ben je op vakantie? :) )

Status
Niet open voor verdere reacties.