Yamaha YZF750R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducky19

MF'er
21 jun 2005
154
0
IJmuiden
Yamaha : YZF 750R
Bouwjaar : 1993
Kilometerstand: 48700

Vraagprijs: 999 euri

Extra's:
Hugger, RVS rem en koppelingsleidingen, , Laser open demper, RVS Stuurgewichten, Crashpads, donker kuipruit

Specs:
Voorband redelijk, achterband redlijk, kettingset DID , Remblokken redelijk, Kopp. cylinders v.v. nieuwe rev.sets, Kopp platen goed, nieuwe bobines , nieuwe luchtfilter, Roze vlakken en tank overgespoten in zwart metallic..

Motorisch:
Kleppen zijn nagekeken en gesteld waar nodig.
Carbs zijn gesynchroniseerd
Motor loopt op het ogenblik op 3 poten, vermoedelijk vocht probleem. Ik heb geen zin en tijd meer op zelf te knutselen. Toch maar wel na gekeken, het bleek een kapotte bougie te zijn. ;)

Motor staat ook op motorshopper
full
 
Laatst bewerkt:
Een YZF750R voor zo'n laag prijsje? Geen geld zeg! Uitstekende motor voor zowel gevorderde als beginnende motorrijders (ik ben erop begonnen en rij er 5 jaar later nog steeds op)

Wel jammer dat m'n schatje blijkbaar nog maar zo weinig waar is... ;)

Succes met de verkoop! :Y
 
Yamaha : YZF 750R
Bouwjaar : 1993
Kilometerstand: 48500 (wordt niet meer mee gereden, ben van plan de motor te schorsen)

Vraagprijs: 999 euri of doe een leuk bod

Extra's:
Hugger, RVS rem en koppelingsleidingen, , Laser open demper, RVS Stuurgewichten, Crashpads, donker kuipruit

Specs:
Voorband redelijk, achterband redlijk, kettingset DID , Remblokken redelijk, Kopp. cylinders v.v. nieuwe rev.sets, Kopp platen goed, nieuwe bobines , nieuwe luchtfilter, Roze vlakken en tank overgespoten in zwart metallic..

Motorisch:
Kleppen zijn nagekeken en gesteld waar nodig.
Carbs zijn gesynchroniseerd
Motor loopt op het ogenblik op 3 poten, vermoedelijk vocht probleem. Ik heb geen zin en tijd meer op zelf te knutselen. Toch maar wel na gekeken, het bleek een kapotte bougie te zijn. ;)

Motor staat ook op motorshopper[afbeelding]
Ik heb de mijne 2 jaar geleden met meer km's voor 1.500 gekocht.
Deze is echt wel meer waard (ondanks het saaie zebrapad-patroon :+)
 
Als ie over een paar dagen nog niet verkocht is, dan ga ik em bekijken (ga nu eerst een paar dagen weg..)
 
Ik heb je een PM gestuurd, maar nog niks gekregen. Staat hij nog te koop en zo ja, is hij dit weekend nog te bezichtigen? (Of ben je op vakantie? :) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan