Yamaha YZF750R

Amstaff

MF'er
9 feb 2004
156
0
Rotterdam
FF mijn olieverslinder showen hoor!
PICT2736.JPG

PICT2737.JPG

PICT2739.JPG

PICT2740.JPG


Zoals jullie zien heb ik een perfect alarmsysteem!
PICT2742.JPG

PICT2743.JPG
 
hee leuke motor gebruiken die zoveel olie dan? ,en zo'n alarmsysteem heb ik ook :}
Piccie van de jouwe graag dan!

Als ie hoort dat iemand aan het slot zit slaat hij aan, erg handig!
Hij slaapt toch bij mij op de kamer aan de straatkant, dus ik hoor het altijd.

Heeft iemand misschien nog suggesties voor eventuele improvements?
Ik dacht aan een undertail, hugger en tailrisers.
 
hoeveel olie zuipt dat apparaat van je dan?
die van mij lust een litertje olie ongeveer elke 1800 km en dat vind ik voor een ruim 10 jaar oude fiets wel meevallen (en nee dat ligt niet aan mn rijstijl }) )
 
0.5 liter op 3700 km ongeveer, valt erg mee, maar het schijnt ook anders te kunnen bij deze olieboten.... maar een litertje op 1000 km schijnt te mogen..
 
mooie kleurstelling....die zie je niet vaak (meer) :)

en olie....tsja....af en toe denk ik wel eens dat Yamaha ooit aandelen heeft verkocht aan Saddam ofzo....
Die hele generatie fietsen doet niet echt zuinig met die zwarte rommel...

Ik heb zelf een Ace uit 2000.... en die verbruikt ook nog redelijk wat (al is het niet meer zoveel als die uit 96 :X :X

(PS. ik zou trouwens even mijn nummerbordjes weg-fotosoepen als ik jou was...voordat een of andere onverlaat nare dingen gaat doen, met valse nummerborden enzo....scheelt boetes die niet voor jou zijn ;) )
 
Dit is ook niet mijn eigen kentekenplaat hehehehe.

Maar een liter olie op 1800 ongeveer ja, das niet zo heel veel, al lijkt het of mijn beestje de laatste tijd minder olie verbruikt.

Ik rijd em altijd goed warm, misschien dat dat scheelt?

Over een week of twee meer foto's, dan zit er het 1 en ander van pro bolt op hehehe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan