yamahaiaiaia..maxim XS 400

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Ja jongens..voor moeder de vrouw als ze lief is tenminste..gekochjt (nog niet opgehaald) een yamaha maxim 400 XS...

Blokkie zweet, remklauw is niet helemaal fris, kan tweecnieuwe banden gebruiken en een kettingset.....

verdere acties : verder choppen :

- zijkappen eraf...
- langere voorvork erin
- achterspattert inkorten..
- ander custom zitje erop....

en dan is ie al een heel eind denk ik.... :P

full
 
Oja...nou is de remklauw van het ding kaduuk geloof ik (schuift niet meer)..Zijn die dingen redelijk uitwisselbaar tussen de verschillende XS types en zoja...HEEEEELLLP :P
 
Oja...nou is de remklauw van het ding kaduuk geloof ik (schuift niet meer)..Zijn die dingen redelijk uitwisselbaar tussen de verschillende XS types en zoja...HEEEEELLLP :P

Doe es een plaatje van die remklauw? Ik heb er nog een van een maxim 650 liggen, misschien past die wel.
 
Die remklauw werd toegepast op de gehele XS-range en op de RD's,dus er moet nog wel wat te vinden zijn... ;)
 
Hoi

Je hebt weer een leuk projekt te pakken joh.

Wel weer een leuke uitdaging en inderdaad de kwaliteit
van de foto's zeggen hopelijk niets over de kwaliteit
van het fietsie.

groet Zeldzame
 
waren niet de mijnes..vanavond ff besproken met de vrouw wat er nu gaat gebeuren...Je ziet nu de achgterkant he...eeeennnn...sjop....geen achterkant meer..Klein buddyke, maar dan daarachter nog slechts een stukkie spattert om er nog een kentekenplaat op te monteren en een achterlicht van iets als een solex of zo :P . Verders vandaag al geboden op een voorvork uit een XT 500..wat langer...

Dus dat moet goed komen. Alleen gaat ie voorlopig gewoon efkes rijden..als ik teminste die klauw gemaakt krijg..moet geen probleem zijn..ben reeds doorgewinterd en kijk nergens meer van op tegenwoordig... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan