yamaha's antwoord op de buell?

we weten toch allemaal dat die jappen meesters zijn in het kopieren? volgens mij ben je heeeel erg moe, al die imitaties van jappen iedere keer.
noem eens een origineel japans fietsje? harhar

Beetje ongefundeerde opmerking natuurlijk. Ik vind het best als je een voorkeur hebt voor Europeanen en Amerikanen. En ik zou het ook nog wel eens zijn met een stelling over het gebrek aan 'ziel' in veel Japanners. Maar dat Japanners alleen zouden kopieren is natuurlijk onzin. Het zijn gewoon hele goede fietsen die vaak een eigen concept hebben. Of bedoel je dat alles met 2 wielen en een motor per definitie een kopie is? Ik zou het bijna om willen draaien, noem jij eens een Japans fietsje dat overduidelijk een kopie zou zijn (een kopie waarvan eigenlijk?).
 
ik word moe van jou (nee hoor, bij wijze van spreken dan.) ik bedoel, we weten toch allemaal dat die jappen meesters zijn in het kopieren? volgens mij ben je heeeel erg moe, al die imitaties van jappen iedere keer.
noem eens een origineel japans fietsje? harhar
Vmax?
GSX-R 750 toen hij in '85 uitkwam?
R1
Blade
Honda C50/90 (best verkochte voertuig ter wereld ruim 10x meer dan de kever)
Honda Monkey
Honda CB750

Zoiets?
 
Eind juli is er op Rhodos een introductie met Rossi geweest voor de MT-01, dus dan zal deze best gaan komen...ik hoop iig van wel :)
 
Deze zag ik bij de MotorXtion in de Yamaha stand. Had ook al zo'n rare veer...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan