Yammie goes for it!

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
Nou hehe...kan geen kneedowns maken omdat mijn broek dat niet toelaat (textiel) |(
Ben uit verveling maar mijn toe-pads aan het verslijten :+

Dus vanmiddag maar ff bij Termaat een nieuw pak aangeschaft :}
Was helemaal niet de bedoeling, maar ja...stop Yammie in een motorzaak en hij komt weer met iets nieuws naar buiten :+

Eind juli ga ik hem ophalen, want ik ga zaterdag op vakantie en dan zit een textielpak beter dan zo'n racetenu. Zeker als het daar goed warm is, want dan drijf ik op de duur uit mijn pak :P

Dus vanaf eind julie is Yammie te zien in zijn nieuwe tenu en gaan we maar meteen voor de knee-downs :}

De blauwe is het geworden :)

p12pccollage.jpg


En ik heb er maar meteen als extra zo'n rugharnas bijgekocht, want ik vond de rugprotectie van dit pak niet al te denderend.
 
Mooi hoor!Succes dan maar vast met 't kneedownen.

[edit]Maar eerst natuurlijk een leuke vakantie toegewenst![edit]
 
Laatst bewerkt:
Erruuug :9~ mooi pakkie yammie :)

Veel plezier ermee, wacht effe met de kneedowns tot het goed en lekker zit.

Ik was te snel daarmee, in me kruis laten nu de sticksels los. :( Wacht tot terug gaan naar de winkel tot eind zomer. Motoport stuurt pak terug (IXS) en ben je em minimaal 4 weken pleitte.

En ik ga niet in me stoffen pakkie rijden v/d zomer
 
strak pak, hopelijk ben je niet al te groot geschapen want dan krijg je een probleem :9
 
Wel aandoen op vakantie, gaat ie meteen lekker zitten als je er drie weken in rond moet rijden!! :P
 
:9~ Super mooie pakken. Ik heb dat pak ook aangehad. De broek zat super alleen het jasje.. daar was ik 2 cm te lang voor....
 
Alpinestars maakt echt mooi spul. Die laarzen van ze zijn ook al :9~ en hun GP Plus handschoenen zijn toppie. Ik wilde als volgende pak een Dainese of (weer) Spyke, maar ik vind dit pak echt enorm mooi. :)

Goede keuze Yammie! Oh, en vergeet de rugprotector niet! Never leave home without it. [edit] Ok die heb je dus al meteen gekocht :) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 05 juli 2002 10:59 schreef Scarface het volgende:
Mooi pak Yammie..'k Heb er ook 1, vind het een vet irritant ding. Vorige week daarom een losse niergordel gekocht..
Mjah, die van mij (Spyke) zat altijd perfect onder mijn pak, helemaal geen last van. Als ik dat ding niet om had gehad bij mijn crash had ik zware schade aan mijn rug gehad, zeker weten. Of ie nou fijn zit of niet, ik heb er altijd een om.
 
Nou bedankt allemaal voor jullie positieve opmerkingen :}

Maar ik wacht er toch nog ff 2 weken mee met de aanschaf als je het niet erg vind ;)

En bedankt voor de tip dat ik ff moet wachten met knee-downen totdat mijn pak lekker en goed zit :}
 
Op vrijdag 05 juli 2002 10:59 schreef Scarface het volgende:
Mooi pak Yammie..'k Heb er ook 1, vind het een vet irritant ding. Vorige week daarom een losse niergordel gekocht..

Wat voor 1 heb je dan? Heb zelf een Spidi Airback en merk amper dat ik hem aan heb. Die Alpinestars heb ik ook gepast, maar die vond ik absoluut niet fijn zitten. Veel te lomp en veel te zwaar.
 
Nou vandaag dus mijn pak opgehaald bij Termaat.
Race-laarzen staan er perfect bij :9~

Tijdens de vakantie is mijn uitlaat een beetje beschadigd, dus meteen maar een nieuwe carbonuitlaat besteld. Volgende week meteen ff monteren :}

En als laatste dan ook maar meteen nieuwe handschoenen kopen, want de oude beginnen te verkleuren en dat is geen porum vind ik.

gppluscollage.jpg


En je raadt het natuurlijk al...de blauwe :9~

Voor de rest was het wel ff wennen zo'n leren pak.
FF inzitten en dan gaan we maar eens voor de knie :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan