Yeah, nieuwe motor

Mefra

Die hard MF'er
9 mrt 2004
607
47
Assen
Eindelijk een volwaardige motor (moet wel tot januari afgevoerd worden :( , maar dat maakt ook niet uit). Nu lekker een FZR 600. Hier even lekker een foto. Woensdag even lekker ophalen 8-)

mijnFZR600.jpg
 
joepie, vanavond net ff opgehaald. Lekker rustig gereden, maar oh wat rijdt dat lekker (nog wel op vol vermogen, dus vandaar rustig). Morgen wegbrengen voor het af laten voeren, vrijdag kan ik hem weer ophalen.

Weekend --> }) 8-) :]
 
Oh ja, zit leuk geluid in de uitlaat (4 in 1 met Sebring demper 8-) ). Kameraad reed achter me op de snelweg en hoorde het lekker boven de muziek uit (in de auto dus)
 
lijkt me wel balen om eerst de kwaliteiten van het beestje op vol vermogen te voelen, en daarna terug te krijgen op 25Kw, maar ja, de wet wilt het zo....

[me] mmmmm...sinds wanneer luister ik naar de wet???[/me]
 
lijkt me wel balen om eerst de kwaliteiten van het beestje op vol vermogen te voelen, en daarna terug te krijgen op 25Kw, maar ja, de wet wilt het zo....

[me] mmmmm...sinds wanneer luister ik naar de wet???[/me]

Ach ja, aan de andere kant vind ik het ook nog niet zo verkeerd. Het is toch maar tot januari en in die tussentijd kun je wel beter de grenzen opzoeken van de motor dan met het volle vermogen (aangezien ik nog niet erg lang rij...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan