YEEEEEEHAAAA!!! Helm eindelijk aangekomen !!!

Gaan jullie ook uit de bol bij levering van je motor/accesso

  • Bwa... ik heb er niet zo'n affiniteit mee dus laat me eerder

    Stemmen: 3 6,8%
  • Vanbinnen voel ik me een klein kind maar uitwendig hou ik me

    Stemmen: 32 72,7%
  • Ik geef alle vrouwen die op dat moment in de winkel zijn een

    Stemmen: 2 4,5%
  • Yabba dabba doooo !!!! Ik word zo gek als een banaan !!

    Stemmen: 7 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    44

iBuZze

Die hard MF'er
27 aug 2002
821
5
Antwerpen
I'm soooo happpieee !!!

Net telefoontje gekregen van de dealer: mijn helm is na drie maanden en 7 dagen eindelijk geleverd !!! En volgens het meisje achter de winkelbalie is het echt een beauty !!! De Shark RSR Foggy BBS met blauw iridium vizier !

http://www.shark-helmets.com/siteuk/helmetsuk/rsr/rsrfoggybbs.htm

De lijdensweg is eindelijk gedaan ! Ik ging wekelijks langs de zaak om te informeren of ze nog iets gehoord hadden ivm de helm maar telkens niets. De ene keer was hij nergens op stock wegens duur model en grote maat (XL). Dan vertelden ze bij Shark dat ze niet meer werden gemaakt wegens druk bezig met nieuwe collectie voor 2003 maar die zouden pas april/mei leverbaar zijn.

Gisteren had ze nog gebeld naar Dynachain (invoerder voor belgie) en toen zeiden ze dat mijn helm nog kon worden geleverd maar pas in januari en dat ik misschien maar een ander modelletje moest kiezen. Maar ik had het iridium vizier speciaal voor de RSR al gekocht en de helm voor mijn bijrijder is in dezelfde kleur gespoten maar van een goedkopere lijn (RSF Foggy BBS) dus dat was balen!

Nu belde ze net dat er deze morgen een levering van Dynachain aangekomen was en dat mijn helm er bijzat !!! Ik heb hier al 5 gaten in de lucht gesprongen !

Mijn dag kan niet meer stuk !!! Jipppieeeee !!!

Gaan jullie ook zo uit de bol wanneer je op accessoires of zo(oi) hebt moeten wachten voor je bike ???
 
Laatst bewerkt:
Nou dan kan ik me lol ook wel op heb vorige week een SHark RSF2 Optima zilver metalli besteld voor me vriendin en die was ook niet op vooraad. De vertegenwoordiger voor nederland van Dyna chains zou voor me op zoek gaan bij andere dealers.
ik heb hem nl maandag nodig als cadeau voor me vriendin.

maar fijn dat je eindelijk weer een helm hebt.
wees er AUB heel voorzichtig mee ze beschadigen zo vlug die sharkjes :( ( ik heb er zelf ook een )
 
Nou dan kan ik me lol ook wel op heb vorige week een SHark RSF2 Optima zilver metalli besteld voor me vriendin en die was ook niet op vooraad. De vertegenwoordiger voor nederland van Dyna chains zou voor me op zoek gaan bij andere dealers.
ik heb hem nl maandag nodig als cadeau voor me vriendin.

Ai, maak alvast maar een kadobonnetje of zo want dat kan wel even duren... ik wil anders wel eens kijken bij mijn dealer? Kunne ze met de post opsturen dan of zo..

Grtz,
iBuZze
 
Ai, maak alvast maar een kadobonnetje of zo want dat kan wel even duren... ik wil anders wel eens kijken bij mijn dealer? Kunne ze met de post opsturen dan of zo..

Grtz,
iBuZze

weet je wat het ergste is ?
ik ben zelf dealer (nouja ik werk bij een motorzaak die dealer is en ik regel daar de inkoop en verkoop)

Mijn eigen helm gaat na anderhalve maand ook al retour shark wegens loslatende laklaag :(
en ik ben er echt heel voorzichtig mee geweest.
 
weet je wat het ergste is ?
ik ben zelf dealer (nouja ik werk bij een motorzaak die dealer is en ik regel daar de inkoop en verkoop)

Mijn eigen helm gaat na anderhalve maand ook al retour shark wegens loslatende laklaag :(
en ik ben er echt heel voorzichtig mee geweest.
Vind je dit dan niet lang duren, een wachttijd van meerdere maanden?
 
Ben blij voor je, maar ze hadden van mij die helm in hun 'piep' kunnen steken. Tjemig... Het is toch geen auto of bankstel waar maanden levertijd op zit?
 
Vind je dit dan niet lang duren, een wachttijd van meerdere maanden?

Jawel maar als dat een van de weinige helmen is die wel lekker zit en aan je smaak voldoet heb je dat er wel voor over.

Shark heeft in mijn mening nou eenmaal de comfortabelste helmen. Ik heb ook Premier, Airoh, Lazer, Arai, Uvex, Shoei, Schubert, Nolan enz. enz. opgehad maar de meeste zijn te kort waardoor ik met mijn kin tegen de voorkant kom of hebben zo'n harde stugge binnenvoering dat hij gewoon "krast" op mijn huid.
 
deze dus ;)

RSR%20FOGGY%20BBS.jpg
 
Mooie helm hoor! Ik ben supertevreden met mn RX7 van Arai, maar vind die RSR's van Shark nog mooier qua buitenkantje :)

Sinds de laatste rai dag heb ik eindelijk mn Valtermoto remschakelset, en dat was toch wel kwijl kwijl wat mooi :)

Heb jij ook altijd zoveel voorpret? Dus uitzoeken wat je nog voor je motor wil kopen etc.
 
Bij Safe Motors in Veenendaal heb ik afgelopen zaterdag een RSF2 Fusion gekocht (zelfde als de optima, maar dan in het zilvergrijs mett). Zowel van de van de Optima als van de Fusion hadden ze er nog een aantal staan in verschillende maten. FF bellen of de juiste maat erbij zit en je hebt zondag een helm voor je vriendin....
 
Leuk voor je Serge! Ik kan hem zaterdag al bewonderen :9~ Ik weet nog toen ik eindelijk mijn motor kon ophalen. Ik heb er lang op moeten wachten want het kenteken moest vrijgegeven worden. Toen dat eindelijk binnen was moest ik weer een week weg naar de USA. Raar hoor als ie klaar staat en je kan hem niet ophalen.
 
Heb hem net gehaald.... *slik* wat een beauty. En met Iridium viziertje is hij nog veel mooier... *traantje wegpinken*
zelfs mijn moeder vindt hem errug gaaaaf! dat is voor mij het ultieme bewijs!
CBRGeert, idd ik zal hem zeker opzetten zaterdag !
 
Dyna Chains is niet echt de beste leverancier als het gaat over dingen in voorraad hebben. Dat is wel erg jammer.

Super dat je nieuwe helm er eindelijk is! Ik heb heb zelf ook al moeten wachten om mijn helm en elke dag is er 1 te lang!
 
nog ff een paar piccies gemaakt gisteren...
hier is ie luitjes...

Zijkant
AUT_7113.JPG


Viziertje dicht
AUT_7114.JPG


Viziertje open
AUT_7115.JPG


De achterkant
AUT_7118.JPG


Voor degenen die willen weten of en hoe ie staat bij me motor, kijk zelf maar even

AUT_7111.JPG
 
Laatst bewerkt:
Nou ik zie hem niet staan bij je motor hoor ;)

maar die helm heb ik op me werk gewoon op vooraad :D
 
He mooie helm zeg. Jammer alleen dat ie niet in het rood is ;)

Verder, hoe zit zo´n Shark nu in verhouding met een Suomy? Ik heb zelf een Suomy en volgens mij kan het bijna niet beter....
 
DAT MEEN JE NIET !!! toch niet in XL dan of wel ??

Jééézes als dat waar is dan knal ik Dynachain voor hun kop.

Hmm wacht ff volgens mij heb ik wel de RSR maar niet in foggy
maar wel de RSR en die weer wel in foggy.

maar ik weet het niet zeker zit nu thuis wegens ziekte he !
 
Terug
Bovenaan Onderaan