Yep,hij is me voorbij! En Pooh wordt bedreigd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kets em hier ook nog maar ff neer, als we toch aan het spammen zijn :)


Ehrm ff heel ander vraagje dat toch enigszins on-topic is: ik ben op zoek naar MAME ROMs, dus die oude arcade games voor de bijbehorende emulator. Vroeger had je www.mame.dk, die echt alle roms zelf hosten, maar die hebben nu geen ROMs meer. Is er een waardige vervanger?

En even een opmerking over copyright: dit zijn OUDE ROMs die vrijwel allemaal copyright-vrij zijn! Het is dus geen request voor warez ofzo... :P
 
En even een opmerking over copyright: dit zijn OUDE ROMs die vrijwel allemaal copyright-vrij zijn! Het is dus geen request voor warez ofzo... :P
Shit, wou er net een slotje op gooien })
 
Ik zei dus:
full

:^
IDD
Tot zover mijn kwantitatieve bijdrage! :P
 
Ik kets em hier ook nog maar ff neer, als we toch aan het spammen zijn :)


Ehrm ff heel ander vraagje dat toch enigszins on-topic is: ik ben op zoek naar MAME ROMs, dus die oude arcade games voor de bijbehorende emulator. Vroeger had je www.mame.dk, die echt alle roms zelf hosten, maar die hebben nu geen ROMs meer. Is er een waardige vervanger?

En even een opmerking over copyright: dit zijn OUDE ROMs die vrijwel allemaal copyright-vrij zijn! Het is dus geen request voor warez ofzo... :P
Mmmmmm, die vraag is niet aan mij gericht, hoop ik, wanteh; saya tidak bicara behasa komputer
 
Nou moet ik zeggen, we hebben een mod, een ex-mod en een developer (sinds vandaag officieel? Gefeliciteerd!) in dit topic en het is 1 van de grootste onzin-topics van de laatste dagen. Nieuw beleid?

Maar geen klachten van mij hoor! :P
 
Op vrijdag 28 juni 2002 23:56 schreef Bert.....of Henk het volgende:
Nou moet ik zeggen, we hebben een mod, een ex-mod en een developer (sinds vandaag officieel? Gefeliciteerd!) in dit topic en het is 1 van de grootste onzin-topics van de laatste dagen. Nieuw beleid?

Maar geen klachten van mij hoor! :P

Ik heb mezelf er nog niet op kunnen betrappen dat ik ook zinnige dingen post! :P
Dus hier nog een *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan