YEP IKHEWUM

dikkevinger

MF'er
15 jul 2001
203
0
Heerhugowaard
YES JAWEL.... mijn motor is gearriveerd ;) afgelopen zaterdag heb ik hem opgehaald bij de dealer. Bij aankomst stond hij middenin de showroom/gangpad op me te wachten.
Een paar zaken geregeld (pegeltjes ingeleverd,op naam zetten en uitleg mbt alarm) en daarna met het zonnetje in de rug van Amersfoort naar Groningen en van Groningen naar Heerhugowaard. Daarna van Heerhugowaard weer terug naar Amersfoort (buurman wilde ook ff kijken waar mijn bike vandaan kwam) en dus daarna weer terug naar Heerhugowaard. Gelijk dus 520 km op de teller gezet en de spullen lekker in gereden.
Eigenlijk is alles perfect gegaan alleen heb ik nog never nooit zoveel snelheidcontroles gezien als afgelopen zaterdag... onwijs gewoon. Heb er in totaal wel 11 geteld zo door het land :(
Enfin ik heb i.i.g. genoten van mijn BMW R1100S. Ja ondanks het schudden bij het stoplicht in zijn vrij, ondanks het kwispelen bij snel opschakelen en ondanks het feit dat hij zo'n 45 kg zwaarder is als mijn cbr'tje van vorig jaar. Foto's heb ik gemaakt doch moeten nog ontwikkeld.

Gr.


:j
 
Geliciflapsteerd, wat voor motor dan ook het is altijd kicken als je een nieuwe(occasion) koopt.
:] -ze
 
Have fun, en hoewel het niet mijn smaak is kun je voor veel kilometers op een beschaafde manier niet veel beters dan een beemer kopen
 
Gefeliciteerd.

Hoe klinkt dat nou ? Je had er toch een Laser vervangingsset op laten zetten ?

Ow ja: Piccies !!

Voornamelijk om de omgebouwde zaken eens goed te kunnen bekijken :9
 
Eigenlijk is alles perfect gegaan alleen heb ik nog never nooit zoveel snelheidcontroles gezien als afgelopen zaterdag... onwijs gewoon. Heb er in totaal wel 11 geteld zo door het land :(

Waarschijnlijk was de pliesie getipt dat iemand z'n nieuwe Beemer uit ging laten...

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
 
Dames en Heren bedankt voor jullie welgemeende reacties !! De foto komt eraan en ligt ter ontwikkeling in de fotoshop.
Om ff op het geluid terug te komen ja ik heb een lasersysteem eronder en het klinkt als ehhhhhh een ouderwetse bommenwerper ??
Mijn motormaatje met Fireblade en Remusdemper reed in de ijtunnel naast me en had maar 1 vraag.... Hoor je die van mij nog wel een beetje ?? Gnif Gnif Gnif })

C.U.


:j
 
Gefeliciteerd, lekker ingereden? Schijnt met een boxer een secuur proces te zijn (oude types wel tenminste, deed je 5000 km over het inrijden). Iig flink wat km's gemaakt de eerste dag.

En binnenkort is het mijn beurt :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan