Yep ... op m'n bakkes

JuliusXL

Die hard MF'er
14 nov 2002
361
0
Beringen (BE)
Gisteren schuimparty in de Peppermill tot 5u00 en dan vandaag een tochtje van alles samen zo'n 360km gepland. Da kon nie goed aflopen hè ... .

Na een dikke 30km vlak bij Durbuy was het al van datte. Had het gevoel dat alle bochten wel een pak harder genomen konden worden. Dus da moest dan maar effe ... maar manman wa kies ik er weer de verkeerde bocht uit om vol te gaan. Veel te hard insturen natuurlijk en dan nog zo ne zoenk in da wegdek (weet begot nie hoe ik da anders moet noemen) ... ai, halen we nie meer ... dan maar rechtdoor het korenveld insturen ... shit een grachtje voor da korenveld ... patat oep m'n bakkes. Hoe stoem kunde zijn, typische fout door onervarenheid en overmoed.

Ik heb niks buiten blauwe kuiten (motor is er uiteindelijk op geland) en ne stijve nek. De schade aan de Fazer valt op het eerste zicht ook nogal mee, vooral omdat hij pas plat gegaan is in het korenveld na da grachtje. Topkuip moet waarschijnlijk helemaal vervangen worden + ene pinker. Daarnaast enkel een kras op het frame en op de tank. Voorvork toch ook maar effe laten nazien.

Dik klote aangezien ik echt geen geld heb om 'em te laten herstellen .. maar waar een wil is is een weg. Hoop zo snel mogelijk terug de Ardennen of de Eifel in te duiken ... of neem maar rijden .

Thanks aan ir-fuel en de behulpzame fietser (ne Vlaamstalige, want al die Walen waren te mottig om te stoppen).
 
Laatst bewerkt:
Damn, ik heb 30 jaar in de buurt van Achel gewoont maar hier heb ik een woordenboek voor nodig *O*
 
Ik snap de halve tekst niet :? Is iniedergeval klote dat je onderuit bent gegaan maar de positieve kant is dat de schade voor zowel jezelf als die aan je bike meevalt.
 
Gisteren schuimparty in de Peppermill tot 5u00 en dan vandaag een tochtje van alles samen zo'n 360km gepland. Da kon nie goed aflopen hè ... .

Na een dikke 30km vlak bij Durbuy was het al van datte. Had het gevoel dat alle bochten wel een pak harder genomen konden worden. Dus da moest dan maar effe ... maar manman wa kies ik er weer de verkeerde bocht uit om vol te gaan. Veel te hard insturen natuurlijk en dan nog zo ne zoenk in da wegdek (weet begot nie hoe ik da anders moet noemen) ... ai, halen we nie meer ... dan maar rechtdoor het korenveld insturen ... shit een grachtje voor da korenveld ... patat oep m'n bakkes. Hoe stoem kunde zijn, typische fout door onervarenheid en overmoed.

Ik heb niks buiten blauwe kuiten (motor is er uiteindelijk op geland) en ne stijve nek. De schade aan de Fazer valt op het eerste zicht ook nogal mee, vooral omdat hij pas plat gegaan is in het korenveld na da grachtje. Topkuip moet waarschijnlijk helemaal vervangen worden + ene pinker. Daarnaast enkel een kras op het frame en op de tank. Voorvork toch ook maar effe laten nazien.

Dik klote aangezien ik echt geen geld heb om 'em te laten herstellen .. maar waar een wil is is een weg. Hoop zo snel mogelijk terug de Ardennen of de Eifel in te duiken ... of neem maar rijden .

Thanks aan ir-fuel en de behulpzame fietser (ne Vlaamstalige, want al die Walen waren te mottig om te stoppen).







Is er ook een Nederlandse vertaling.... :?


Snap er niks van, alleen dat gevallen bent volgens mij.... ;)




 
Sterkte ermee ;)

:^

Maare, dus de zoveelste die niet all-risk is. En die eigenlijk geen geld heeft om zijn bike op te knappen bij schade ?
Heb zelf ook ooit zo'n dure les gekregen B|
Probeer die les aan iedereen die het wil horen door te geven.

Maar goed, das weer eens achteraf he ;)

Veel succes iig :)
En idd, die Walen :X
Je moet als Nederlander de weg eens vragen in Walonie -O-
 
:^

Maare, dus de zoveelste die niet all-risk is. En die eigenlijk geen geld heeft om zijn bike op te knappen bij schade ?
Heb zelf ook ooit zo'n dure les gekregen B|
Probeer die les aan iedereen die het wil horen door te geven.

Maar goed, das weer eens achteraf he ;)

Veel succes iig :)
En idd, die Walen :X
Je moet als Nederlander de weg eens vragen in Walonie -O-

waarschijnlijk dus ook geen geld voor all-risk dan he, slimmerik 8-)

@TS succes met opknappen van de Bike
 
Is er ook een Nederlandse vertaling.... :?


Snap er niks van, alleen dat gevallen bent volgens mij.... ;)

volgens mij heeft ie een circuit dag gehad en is die gecanceled omdat het stormde.. denk ik... toch? :P

ff zonder dollen, succes ermee, mzzl dat de schade (aan bike en jezelf) meevalt.
 
:^

Maare, dus de zoveelste die niet all-risk is. En die eigenlijk geen geld heeft om zijn bike op te knappen bij schade ?
Heb zelf ook ooit zo'n dure les gekregen B|
Probeer die les aan iedereen die het wil horen door te geven.

Maar goed, das weer eens achteraf he ;)

Veel succes iig :)
En idd, die Walen :X
Je moet als Nederlander de weg eens vragen in Walonie -O-

All-risk is niet mogelijk in België. Misschien ergens zo'n louche maatschappij die het toch doet maarja ... Dus da's geen terechte opmerking lijkt me ;-)

Vertaling van de tekst in telegramstijl dan maar aangezien niemand er een fuck van begrijpt })
Bocht veel te snel induiken - een weg die niet helemaal vlak is (maar verder in prima staat hoor, dus da's geen excuus) - ik zie dat ik de bocht niet meer haal - wil hem rechtdoor in het korenveld tot stilstand brengen om daarna verder te rijden - maar er was een greppel voor het korenveld in het gras - motor dus plat en ik eronder - eigen schuld dikke bult !

Nu beter verstaanbaar ?
Was een copy-paste van mijn tekst op een Vlaams forum. Zal die teksten in het vervolg wat meer AN-conform maken ;-)

Net wat duck tape gaan halen en een kabeltje om de knipper te herstellen. Morgen toch maar weer een klein tochtje doen ... :]

Enkele aanvullingen : had niet gezopen, was bewust BOB, klein deukje in de tank ook en een scheurtje in de voorste wielkap (voor het geval dat jullie spatbord ook niet verstaan).

Bedankt voor de steunbetuigingen trouwens iedereen !
 
Laatst bewerkt:
In dezelfde buurt, in een bocht, is ervandaag nog een motorrijder verongelukt.

In de buurt van Barvaux en Durbuy zijn er zelfs bepaalde wegen verboden voor motorrijders......te gevaarlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan