Yep ... op m'n bakkes

een nieuwe race motor categorie r1 blade enz kost all risk in belgie makkelijk 2500 a 3000 euro voor iemand die al eind de 20 is. voor beginners nog duurder of word gewoon geweigerd.
 
Te veel Joe Bar nagevolgd die zette ook al een touristische route uit dwars doort prikkeldraad en was toen "gebelgd"dat niemand um volgde. _O-
 
Kan je je bike niet all-risk verzekeren in Belgie :?
Zou er acuut vertrekken :+
Sowiezo een goed plan _O-

Maar geldt dat dan ook voor auto's e.d. ?

Ow en het laatste ;)
Als je geen geld hebt om je motor all-risk te verzekeren en je hebt geen geld om hem op te knappen bij schade, waarom koop je dan geen motor die beter bij je budget past?

:?
Moet je me toch es uitleggen deze redenering. Iedereen die dus een moto koopt moet bijna het dubbele aan geld hebben zodat hij bij een total loss bijv direct een nieuwe kan kopen ? Weird !
Btw : dat ik het geld nu niet heb komt door een aantal operaties die ik heb moeten ondergaan een tijdje geleden en die niet gedekt waren door het ziekenfonds hier in België (in Nederland zijn deze operaties wel gedekt door het ziekenfonds btw). But anyway ...
Nu es naar de dealer rijden om een idee te krijgen van de prijs.
 
voor de antillianen onder ons:

"Ey Jonguh. Leuster! Ik rij mijn veezer over de zoenk wwweetje. Bleef met mijn verlengde brug haken niet? Dus rijj daar zomaar over een grachtje in die kaktusplantsoentje toch!? Nu is mijn hele motor is kapot. Mij is alles goed wel, dus ik ga gewoon heppy wwweza."
 
Sterkte met het oplappen van je lijf en je fiets!

En als je Ir weer ziet doe hem de groeten van me. 8-)
 
:?
Moet je me toch es uitleggen deze redenering. Iedereen die dus een moto koopt moet bijna het dubbele aan geld hebben zodat hij bij een total loss bijv direct een nieuwe kan kopen ? Weird !
Btw : dat ik het geld nu niet heb komt door een aantal operaties die ik heb moeten ondergaan een tijdje geleden en die niet gedekt waren door het ziekenfonds hier in België (in Nederland zijn deze operaties wel gedekt door het ziekenfonds btw). But anyway ...
Nu es naar de dealer rijden om een idee te krijgen van de prijs.

Is idd een raar land dat Belgie :P
Maar het is geen moeten hoor, gelijk een nieuwe cq. andere kunnen kopen :+
Voor velen is motorrijden een passie. Sterker nog, een verslaving.
Afkicken lukt meestal niet. Dus de meeste willen zsm weer rijden.
Of je "moet" dan idd geld apart hebben staan, of een goede verzekering hebben.
Tenzij je idd, als je een gloednieuwe wil, eerst jaren wil sparen.

Maar je kan je dus voor normale bedragen in Belgie niet verzekeren voor:
- Je motor
- Je gezondheid
- ...

Wat nog meer niet eigenlijk?
 
Waar blijft die bruiloft nu Alias
full
 
Moet er soms iemand nog weten hoeveel er op zijn bankrekening staat van Julius???Nee in Belgie kennen wij geen all-risk voor de motor.En wij kennen ook geen verzekering die tussenkomt in operaties en dergelijke.Bij ons is dat de "ziekenkas". 8-)
Wat wij ook nie kunnen is Hollanders uitnodigen naar trouwfeesten O-)
 
Moet er soms iemand nog weten hoeveel er op zijn bankrekening staat van Julius???Nee in Belgie kennen wij geen all-risk voor de motor.En wij kennen ook geen verzekering die tussenkomt in operaties en dergelijke.Bij ons is dat de "ziekenkas". 8-)
Wat wij ook nie kunnen is Hollanders uitnodigen naar trouwfeesten O-)

Whahaha, idd zeker geen Hollanders uitnodigen op trouwfeesten ! *D
Ziekenkas dekte de operaties dus niet, vandaar ...
 
Laatst bewerkt:
Zo echt niet.


Wat is een zoenk? :? :P


Een oneffenheid in het wegdek, maar geen kuil ofzo, gewoon zo'n verzakking waar je vloeiend (glooiend) kan overrijden.

Manman, is vermoeiend zo uitleg geven :-)

Prijs voor de herstelling valt al bij al nog mee. Totdat de stukken binnen zijn (pas volgende week door die verdomde nationale feestdag) rij ik gewoon met een naked bike rond die hier en daar geplakt is :] .
 
Een oneffenheid in het wegdek, maar geen kuil ofzo, gewoon zo'n verzakking waar je vloeiend (glooiend) kan overrijden.

Manman, is vermoeiend zo uitleg geven :-)

Prijs voor de herstelling valt al bij al nog mee. Totdat de stukken binnen zijn (pas volgende week door die verdomde nationale feestdag) rij ik gewoon met een naked bike rond die hier en daar geplakt is :] .

Okay bedankt! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan