Yep ... op m'n bakkes

Je moet altijd kijken waar je naar toe gaat op de motor.
Niet naar een korenveldje kijken omdat je bang bent dat je de bocht niet haalt. |(
(denken dat je crashed staat overigens zo'n beetje gelijk aan ontkoombaar crashen)

Ik heb het pas een paar keren uitgeprobeerd, door bewust naar de verkeerde dingen te kijken, en het werkt echt. *D :+
 
Q leeft nog? *O*

ja jul, de jakke hé nog een béke verf over zulle, fluo roos *O* *O*

@worldbeater, hoeveel keer ben je gecrasht tijdens het testen? :+
je hebt last van roos :? :?

dan moet ik je er toch op wijzen dat je in het verkeerde topic zit B|
ik denk dat je beter hier kunt reageren:
Ik heb roos

:W
 
mijn roos is nu weg, alles uitgeschud
kwam een kennis tegen waar ik al lang niet meer van gehoord had. Beetje enthousiamse mag wel zeker

en verder heb ik ook een reactie gezet op de post boven de mijne
mcg
TArget ( don' shoot me)
 
mijn roos is nu weg, alles uitgeschud
kwam een kennis tegen waar ik al lang niet meer van gehoord had. Beetje enthousiamse mag wel zeker

en verder heb ik ook een reactie gezet op de post boven de mijne
mcg
TArget ( don' shoot me)
[me]alias legde net aan[/me] })
 
Whahaha, megalol dit topic _O-
Hollanders en onzin ... ze kunnen er wat van ... :+
Btw : Auw, overal stijf vandaag.

Oeps : typfoutje
 
Laatst bewerkt:
shit een grachtje voor da korenveld ... patat oep m'n bakkes. Hoe stoem kunde zijn, typische fout door onervarenheid en overmoed....

Het is dus toch waar. Dacht dat het een vooroordeel was, Belgen en patat, maar zelfs in dit soort hachelijke situaties denken belgen dus aan patat :o
 
Kan je je bike niet all-risk verzekeren in Belgie :?
Zou er acuut vertrekken :+
Sowiezo een goed plan _O-

Maar geldt dat dan ook voor auto's e.d. ?

Ow en het laatste ;)
Als je geen geld hebt om je motor all-risk te verzekeren en je hebt geen geld om hem op te knappen bij schade, waarom koop je dan geen motor die beter bij je budget past?
 
Maare, dus de zoveelste die niet all-risk is. En die eigenlijk geen geld heeft om zijn bike op te knappen bij schade ?
Heb zelf ook ooit zo'n dure les gekregen B|
Probeer die les aan iedereen die het wil horen door te geven.

Bij zo'n eenzijdig ongeval heb je uiteindelijk ook niets aan een allrisk verzekering. Met eigen risico plus de terugval in noclaimkorting ben je in de meeste gevallen gewoon beter af als je de schade zelf betaalt. Allrisk is pas interessant als er ook iemand anders bij betrokken is en je die schade toch moet betalen. Dan krijg je je eigen schade er "gratis" bij vergoed.

Mike
 
Bij zo'n eenzijdig ongeval heb je uiteindelijk ook niets aan een allrisk verzekering. Met eigen risico plus de terugval in noclaimkorting ben je in de meeste gevallen gewoon beter af als je de schade zelf betaalt. Allrisk is pas interessant als er ook iemand anders bij betrokken is en je die schade toch moet betalen. Dan krijg je je eigen schade er "gratis" bij vergoed.

Mike

Bijna helemaal gelijk :+
Als je bij een eenzijdig ongeval je motor totalloss rijd (was nu niet zo), dan is het toch handig dat je iig de dagwaarde van je bike krijgt uitgekeerd. Of nieuwwaarde. Ligt eraan hoe je hem verzekerd heb natuurlijk. Of je moet geld genoeg hebben of een totallosse fiets op te kunnen knappen. Ken je beter een nieuwe kopen natuurlijk :+
 
Bijna helemaal gelijk :+
Als je bij een eenzijdig ongeval je motor totalloss rijd (was nu niet zo), dan is het toch handig dat je iig de dagwaarde van je bike krijgt uitgekeerd. Of nieuwwaarde. Ligt eraan hoe je hem verzekerd heb natuurlijk. Of je moet geld genoeg hebben of een totallosse fiets op te kunnen knappen. Ken je beter een nieuwe kopen natuurlijk :+

Als het een hele nieuwe fiets is, dan heb je inderdaad nog iets aan die all-risk verzekering mocht je hem inderdaad helemaal total-loss rijden (maar die kans is klein).

Bij een oudere fiets is de kans op total-loss veel groter. De dagwaarde is immers veel kleiner en een paar kapotte kuipdeeltjes zou in principe al tot total-loss kunnen leiden. Dan krijg je iets vergoed wat bij lange na niet voldoende is om je motor te repareren. En tegelijkertijd gaat je premie fors omhoog (en hij was al een stuk hoger). Tenzij je een paar keer per jaar onderuit gaat door eigen schuld, is een allrisk verzekering eigenlijk niet interessant. (En als je vaak claimt wordt je door de verzekering wel eruitgeschopt.)

Mike
 
Als het een hele nieuwe fiets is, dan heb je inderdaad nog iets aan die all-risk verzekering mocht je hem inderdaad helemaal total-loss rijden (maar die kans is klein).

Bij een oudere fiets is de kans op total-loss veel groter. De dagwaarde is immers veel kleiner en een paar kapotte kuipdeeltjes zou in principe al tot total-loss kunnen leiden. Dan krijg je iets vergoed wat bij lange na niet voldoende is om je motor te repareren. En tegelijkertijd gaat je premie fors omhoog (en hij was al een stuk hoger). Tenzij je een paar keer per jaar onderuit gaat door eigen schuld, is een allrisk verzekering eigenlijk niet interessant. (En als je vaak claimt wordt je door de verzekering wel eruitgeschopt.)

Mike

Waarom is de kans klein om een nieuwe fiets totalloss te rijden :?
Verder ben ik het met je eens hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan