Yepzz, ook ik heb nu een "afrijtopic"

Hellraizer

Rookie
24 feb 2004
29
0
Ik wou eigenlijk het forum niet vervuilen met dit soort topics, maar ik kan het toch nie laten... O-)

Woensdag mag ik eindelijk om 13.00 uur mijn rijkunsten laten zien aan de grote CBR-god. Laat het woensdag nu juist de kloterigste dag van de afgelopen 2 maand worden qua weer.

Waarom moet d'r nu juist weer een f*cking oceaandepressie met VEEL regen en HEEL VEEL wind passeren wanneer ik moet afrijen :( .

Srry, moest ik ff kwijt ;)
 
succes met afrijden. Je kan het ook positief bekijken, je kan iets rustiger rijden, en de instructeur/examinator zal niet zo hard zeiken.... Meer kans van slagen dus.

Enne als je je nu druk maakt om de regen en het blijkt dalijk droog heb je lekker niets meer om je zenuwachtig over te maken en kun je lekker een mooi ritje rijden!!

Enjoy the ride, dat ziet de examinator ook en heb je een vele grotere kans van slagen!
 
Ja man gewoon rijden :+
Wat nou oceaandepressie's........ :+

Als ze al wat te zeiken hebben bij het CBR, dan zul je ongetwijfeld een foutje gemaakt hebben ;) ...Nee success woensdag, en gewoon halen dat papiertje
 
heeey veel succes

bij slecht weer kan je wat rustiger rijden en heb je dus meer tijd om omje heen te kijken
dat is het belangerijks, laat het weten als je em hebt
 
Ook met dit weer moet je goed kenne rijden
en dat zal je vast wel gaan lukken

alvast veel suc6 a.s. woensdag
 
Okeeej,

nog een uurtje till powertime }) . K'hoop echt dak nie in zo'wn klote bui zit strax, gaat verdomd hard hier. Máár zolang ik op de weg blijf en nie d'r naast zal ut wel goedkomen denk ik.... :?

Nouja, keep you informed!
 
Oké, snapte er al geen fuck van, Hellraiser rijdt al jaaaaaren motor, maar dit is Hellraizer...............ligt wel errug dicht bij elkaar die namen :?

Toch succes met afrijden ;)

:^

Met s was al bezet.
Ik moest ook ff denken :? Het zou verboden moeten worden.

Succes met A halen.
 
Hahaha, srry mensen O-)

Als je het in't Nederlands vertaald is het verschil toch al groter;

Hellraiser ---> Hel omhoog breng gast
Hellraizer ---> Hel scheermes

:+
 
Ik hoop dat ie nu echt klaar is anders is ie zeik en zeik nat als ie niet al ergens in de bomen hangt. Het gaat hier behoorlijk te keer.

P.S. mijn vriendin is vanmorgen geslaagd kan ze eindelijk echt van het leven gaan genieten!!
 
Hmmmmm hier aan het IJsselmeer (Flevo Centrale) gaat het aardig te keer........
Hoop straks goed nieuws te horen :)
 
Dikke zware vuile bagger :( . Stomme CBR-klootviolen zaten me nie mee... Had het geluk dat ik gewoon 2 (!) examinatoren had. Die tweede stond d'r zogenaamd buiten, omdat ie nog in opleiding was, maar wel fijn helpen herrineren wat ie oh zow fout vondt gaan B| . Gezakt op het volgende:

- 70 rijen buiten de bebouwde kom; Die gast verwachte echt dak in het midden
van een hoosbui als een bezetene die fucking polderweggetjes doorcross :?
- Bochten te wijdt nemen; Ik nam de bochten schijnbaar te wijdt, k'was al blij
dak nie van de weg ben gewaait.
- Verkeerd inhalen

En nog paar stomme dingen als knipperlicht nie uit doen enzow |(

Nu benk dus helemaal doorweekt, 250 euro lichter en nog geen rijbewijs totaan minimaal september... IK BAAAAAL :(
 
He Hellraizer,

Waarom kun je pas weer op in september?? Vanwege vakantie of je financiele situatie????

Bij het CBR is voldoende ruimte hoor. Mijn buurman is rij instructeur en kan in de computer van het Cbr kijken volgens hem is de gemiddelde wachttijd op dit moment voor de motor hooguit 5 weken.

Dus even navragen bij je rijschool zou ik zeggen en laat je niet foppen
 
Terug
Bovenaan Onderaan