YES !!! Eindelijk de knietjes op de grond !!!

Die sparks zijn mij toch een beetje té, en voor zo'n prijs :r .

Ik zal nu toch stilaan mogen uitkijken naar nieuwe sliders. Ze zitten op een textielbroek en als ik ze dus te ver laat slijten is mijn broek (weer) naar de knoppen.
 
De kans dat die er uit vallen door de warmte is groot.
En als die op het klaverblad komen te liggen en je krijgt een lekke band.
Das minder.
Zelftappertjes met brede, platte kop (liefst ook nog grof schroefdraad) van binnenuit erin draaien & afzagen op het punt waar ze uit de slider komen? Komt er al moeilijker uit... Nadeel is wel dat die kop nogal warm wordt & tegen je leertje aan zit... Wat te lang slideren kan dus misschien wel een warme knie geven... :)
 
hehe... mijn steppies + sliders zijn zich ook het leplazerus geschrokken deze vakantie....kwamen ineens een stukje spaans asfalt tegen. Als je in de buurt komt: neem de weg van Sant Feliu richting Lorret de Mar... en weer terug..... en weer heen.... en weer.... en .....
 
Vakantie !!!!|


Door Sniper op 21-07-2002 18:09



en als je nu gewone plasieken sliders neemt en er korte vijsjes inschroeft, gaat dat ook niet ?
Zal toch ook wel vuurwerk geven zeker ?

En dan met 150 in de bocht zo, n parker lanceren, zal je maatje leuk vinden zo'n versiersel in zn helm!! :+
 
en als je nu gewone plasieken sliders neemt en er korte vijsjes inschroeft, gaat dat ook niet ?
Zal toch ook wel vuurwerk geven zeker ? :?
Gewone vijsjes doen niks, je zal dus al tintanium moeten gaan halen.

Maar 'k zou het bij gewone sliders houden, zo krijg je het minst problemen. Hoe onopvallender hoe minder je last krijgt met politie ed.
 
Gewone vijsjes doen niks, je zal dus al tintanium moeten gaan halen.

Maar 'k zou het bij gewone sliders houden, zo krijg je het minst problemen. Hoe onopvallender hoe minder je last krijgt met politie ed.
ja en hoe opvallender...hoe leuker het is ;)
 
van mij en de bocht? Denk het niet, ik ben niet zo fotogeniek en speciaal een foto door onze federale vrienden laten nemen vind ik nogal duur ;)
Misschien ooit....als er eens iemand een cam meebrengt bij een volgend treffen... :P
Jaaah, dat zie ik wel zitten ! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan