YES !!! Eindelijk de knietjes op de grond !!!

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Deze namiddag toertje gaan doen met de plaatselijke gekken hier, en wat gaan racen op een industriezone.
Bij het tweede rondje was het uiteindelijk zover , schrrrrrrr...... over de grond. })
Bangelijk, euforie, niet te beschrijven dat gevoel !!! :}
Eerste de linker knie het toertje daarna effe met de andere knie proberen, en ja deze ging ook schrapen over de grond !!
Yippie ineens beide sliders ontmaagd op dezelfde dag 8-) Ik kan er nu maar niet genoeg meer van krijgen ... :9
M'n dag kan niet meer stuk ! :)
 
Tis wel grappig idd vandaag ook m'n eerste slider bijna op, maar zoals al eerder gepost, echt moeilijk vond ik het niet en dat euforische gevoel had ik niet echt moet ik zeggen.... bochtensnelheid wordt nu de uitdaging, wanneer ga je glijen.... en hoe kun je dat gecontroleerd doen }) wheelies geven 10x meer euforisch gevoel..

desalnietemin toch Van harte :}
 
Het blijft leuk om de knietjes aan de grond te rijden. Wheelies is weer iets van een heel ander kaliber. Is trouwens heel moeilijk met een ZXR400.
 
BIj wheelies over het balance punt heen gaan dat geeft een pas een gevoel NOT!! gelijk de achterrem en je ballen blauw heb dat nu al 2 keer in 2 dagen gehad.. IK wil gewoon te STeil })
 
BIj wheelies over het balance punt heen gaan dat geeft een pas een gevoel NOT!! gelijk de achterrem en je ballen blauw heb dat nu al 2 keer in 2 dagen gehad.. IK wil gewoon te STeil })

Ik probeer hem ook zo recht mogelijk te krijgen, heb echter nog nooit de achterrem hoeven gebruiken, maar kan me er iets bij indenken ja.. ga je niet "te snel" omhoog?
 
nee ga niet te snel en dat kan je opvangen met het gas maar wil hem soms gewoon te hoog doen dat je helemaal niet meer over het ruitje heen kan kijken.

( R6 )
 
Hee das heel mooi man *D k heb het ook pas onder
de knie en heb me eerste setje sliders aan puin
k ga nu voor de sliders met titanium er in :9~
die geeven heelemaal een :9~ geluid
 
Gefeliciteerd, mij lukt het nog lang niet.
Had vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer de gedachte: "Rot op, je verpest m'n bocht" :)
 
Congrats :9
Met m'n SM later toch maar niet proberen })
Zal dan maar voor de powerdrifts gaan :9~
Alhoewel met een 125CC ;(
 
eigenlijk toch te debiel voor woorden:
als klein kind (baby / peuter) kruip je de heledag met je knietjes over de grond. ben je blij dat je een paar meter kan afleggen zonder je knieen te schaven...
ben je op leeftijd, doe je alle moeite en ben je blij als een kind als je met je knietjes de grond weer raakt. :z
 
Spijtig genoeg is het weer vandaag niet vet, anders was ik terug gaan knallen... :(
En nee m'n gemaakte site zelf is eraf, maar er staat nu gewoon een index met foto's zoals die van Pooh. ;)
Zal em nog effe linken in mijn instellingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan