Yes! Eindelijk een R6!

[me="Vienus"]heeft net een veel te dure uitlaatbracket gekocht :X :X :[/me]


102 euro:


f296_1.JPG


e758_1.JPG


fc74_1.JPG
 
lijkt me primas deal :Y :9


@slip: is vanaf 2005, maar dat design vind ik niet mooi (en mn gekochte pazzo's kunnen er niet op :+ )

Ja, dat is natuurlijk erg belangrijk. Want die pazzo's zullen uiteraard erg duur geweest zijn ;) Maar geen enkele poserbike is compleet zonder upside down voorvorken! :P

Nou weet ik ook waarom er geen R1 in de plaats is gekomen! Anders werd dit mooie topic natuurlijk gesloten.
 
:Z :Z Zooooo, iemand heeft de steen waar ik de afgelopen maanden onder heb gelegen zomaar ineens opgetilt :+

Zo zie ik maar weer eens, ook in die paar maanden kunnen er ineens weer een hoop dingen veranderen: Nieuwe gezichten, Vienus een nieuwe fiets. Alleen is het weer nog steeds kut :X wat dat betreft hadden ze me nog wel even mogen laten liggen B|

Nou ja, nou ik toch weer wakker en aanwezig ben, HALLOOOOOW ALLEMAAL!!! :W



@ Erik: Dat had je wel ff op de msn mogen melden man, dat je een nieuwe bike had!!
Lekkere fiets hoor :9 Wanneer is er weer meeting? Wil dat beest wel even IRL bewonderen :Y
 
Nou weet ik ook waarom er geen R1 in de plaats is gekomen! Anders werd dit mooie topic natuurlijk gesloten.
ghehe _O- , jij snapt um :P

@fitnix: jij mag mij ook anspreken op MSN hoor ;) , maar idd 1 paril is er weer een meeting *O*
 
Hallo mensen,

Wat denk je!! ben ik een beetje aan het surfen!! zie ik mijn motor gewoon.... wat een toeval :)

Ik ben namelijk de nieuwe eigenaar van de erg relaxe R6 voorheen van Erik (vienus) en nu wederom van een Erik alleen ik kom uit Arnhem..... :Y

Eerlijk gezegd vond ik persoonlijk de stickers iets to much, ik had me scooter altijd al erg gepimpt met stickers vandaar dat ik er een x aantal vanaf heb gehaald!!

Zal meteen even het bewijs leveren *D

Maar ik maak meteen van de gelegenheid gebruik!! want er zit nu een orginele pijp onder _O- En daar moet iets leuks (legaals op de openbare weg) op komen! Heeft iemand nog iets te koop hier??

[afbeelding]




Check eens bij Road Runner vlak bij in Velp hebben soms nog wel iets tweede hands liggen in het grote geheime magazijn !!!
 
Nou zoals het er nu naar uit ziet kan ik voorlopig nog niet in de zon gaan zitten met mijn gekregen bak koffie. :N
Dat wordt voorlopig denk ik nog wel ff op de bank met de wintertrui aan, de verwarming op standje hoog en 8-) op voor het idee.
Maar ja of ik dan koffie ga krijgen.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan