Yes .......geslaagd!!!!!!!!!!

Bah...
Niet gehaald. ;(
Maakte een fout die ik 's morgens tijdens de les nog niet maakte. :o
En had een lastige inschatting. Examinator gaf aan dat het voor de rets allemaal wel goed zat, maar dattie dit gewoon niet mocht negeren.

Hmmm... weet niet of ik nou liever zo zak of zak als een baksteen. Dacht eigenlijk dat het wel goed was gegaan, maar dat viel dus ff tegen. ;(

Nah... 10 november de herkansing.
Hopen op net zulk weer.

MVg
 
Thanks voor de positieve reacties 8-) En nu lekker gaan rondkijken voor een motor, het is wel de goede tijd om te shoppen aan het eind van het jaar.
Ik ga ook maar eens een motorreisje plannen voor het voorjaar. Dit jaar zijn we met zijn tweeen op mijn motor geweest. Zoveel achteropzitten vond ze niet zo geweldig. Nu mag ze zelf sturen. En dan maar eens kijken of ze nog iets anders wil doen dan motorrijden op vakantie :X
 
Ja, het wordt nu vechten wie er voorop mag :X dat maakt de noodzaak voor een tweede motor wel groter natuurlijk ;)
Ze wil mij toch niet achterop hebben :?
Dat is ook flauw. Gewoon zeggen dat je ook al die tijd haar achterop gehad hebt terwijl je liever zonder haar rijdt :P ;)

Thanks voor de positieve reacties 8-) En nu lekker gaan rondkijken voor een motor, het is wel de goede tijd om te shoppen aan het eind van het jaar.
Ik ga ook maar eens een motorreisje plannen voor het voorjaar. Dit jaar zijn we met zijn tweeen op mijn motor geweest. Zoveel achteropzitten vond ze niet zo geweldig. Nu mag ze zelf sturen. En dan maar eens kijken of ze nog iets anders wil doen dan motorrijden op vakantie :X
Veel plezier met zoeken en met het maken van proefritjes J.!
En tuurlijk wil ze straks niks anders meer, lekker de hele vakantie :] *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan