Yes! Hij is er!!

®win

MF veteraan
6 mei 2002
7.778
751
Republiek Hollands Midden
Jawel, vandaag mijn nieuwe dark graphit metallic K1200LT in ontvangst mogen nemen. Vreselijk decadent met alles erop en eraan wat er te krijgen is: centrale vergrendeling, bodemverlichting (zodat je je voeten niet in de plassen neerzet :? ), BMW Navigator II, extra gepolserde zittingen, zadel- en rugleuningverwarming, topkofferrek met extra remlicht, CD-wisselaar, ... . En dat naast de standaard radio/cd-speler met 8 speakersysteem, cruise control, handvatverwarming, electro-hydraulische middenbok, integraal ABS met rembekrachtiging, chroom pakket, enz.

't Zal niet de smaak van iedereen zijn, maar ik ben iig zo blij als een kind. *D *D

full
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Idd het zou mijn motor niet zijn, met een dak erop lijkt het wel een auto :+

Maar ik hoop dat je er veilige :] kilometers mee mag rijden.
 
Dank, dank.

En dan te bedenken dat het begon met mijn zoektocht naar een nieuw setje banden, die maar niet geleverd werden.


Welnu, ik had ze gevonden, ze waren alleen een beetje duurder dan gepland :+
 
t*ring man, ik vind het een beregaaf ding. Ben benieuwd om hem eens in het echt te zien op een meeting of zo.
Vraag me af hoe zoiets rijdt en hoeveel zoiets kost, maar dat kun je niet vragen natuurlijk. :o
 
Dank, dank.

En dan te bedenken dat het begon met mijn zoektocht naar een nieuw setje banden, die maar niet geleverd werden.
[me]Deadeye maakt notitie om nooit nieuwe banden te gaan zoeken
[/me]


:+

Absoluut niet mijn smaak, maar die kleurstelling heeft wel wat...congrats met je bike :)
 
Wat een slagschip joh ;)

Niet mijn stijl maar dat komt misschien doot m'n leeftijd :)

Wat heeft het gekost?
 
Niet mijn smaak kwa motor maar voor een toermotor is ie idd wel mooi en luxe ;)
 
Euj wat kostie? (kan je dus toch vragen)
Op de BMW-site staat dat ie 'kaal' €23.390 kost
CD-speler kost €585 ,centrale vergrendeling €365 , buddy-verwarming €395, reling met remlicht €290, navigator II €1.995 enz.....

Al met al een hoop centjes dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan