Yes! Hij is er!!

:9~

Mocht je hem nu zat zijn na een paar weken, dan wil ik 'm wel ruilen tegen mijn motortje hoor. Wel verwacht ik dan enige bijbetaling van jouw kant natuurlijk, maar dat kunnen we best beperkt houden tot het symbolische bedrag van 1 euro ofzo })
 
:9~

Mocht je hem nu zat zijn na een paar weken, dan wil ik 'm wel ruilen tegen mijn motortje hoor. Wel verwacht ik dan enige bijbetaling van jouw kant natuurlijk, maar dat kunnen we best beperkt houden tot het symbolische bedrag van 1 euro ofzo })

Onder het mom van: Niet geschoten is altijd mis. :)
 
ja lachuh......en terwijl hij een stoppie maakt stelt hij gelijk electrisch zijn lichtmetalen hondenrek op juiste hoogte.

godskolere.....big fucker deze motor.

heel veel plezier ermee man en hou jezelf en de bike heel.
 
als toevoeging op de rest...

oftewel een herhaling ...... foto's foto's foto's van je eigen motor met jou erop, erboven of eronder :+
 
hij lijkt op een K1200LT.

als je dat van 8RR nadert dan lijkt het net of er een hééél dikke vent 8rop zit die er bijna van afglijdt.

Maar over smaak valt te twisten.

Veel plezier ermee en BMW maakt rijden idd geweldig :} :}
 
Fucking hell dat is een lochte machine! Niet normaal al die opties erop :}
Zit er eigenlijk ook een radio + bekerhouder op?
 
Dom vraagje misschien (ik ben NIET blond!)

Maarrr... wat heb je op de motor aan een CD-speler en 8 luidsprekers?

1. Je hebt een helm op
2. Het waait!
3. Je motorgeluid overstemt de muziek (Oh w8 ff, dáárom 8 speakers!)
4. Muziekje voor je medeweggebruikers misschien?

Maar zonder gekheid: Mooi ding! Veel plezier ermee!
 
Dom vraagje misschien (ik ben NIET blond!)

Maarrr... wat heb je op de motor aan een CD-speler en 8 luidsprekers?

1. Je hebt een helm op
2. Het waait!
3. Je motorgeluid overstemt de muziek (Oh w8 ff, dáárom 8 speakers!)
4. Muziekje voor je medeweggebruikers misschien?

Maar zonder gekheid: Mooi ding! Veel plezier ermee!

Ik heb nagenoeg altijd het vizier open, da's geen probleem met de kuip, zelfs niet bij snelheden van 160+ km/u. Daardoor hoor je de radio goed; het geluid blijft ahw achter de kuip hangen. Bovendien zit er een snelheidsafhankelijke volumeregeling op. Ik moet toegeven dat boven de 140 km/u het geluid van de radio wel wat overstemd wordt door omgevingsgeluiden.
 
Als relatief leek op motor-gebied ben ik benieuwd naar de prestaties van dit slagschip, merk je nou veel verschil tussen zo'n type en de wat gangbaardere types?

Overigens is het zeker een gaaf ding, niet mijn smaak, maar very very impressive :}


Ja maar dat zegt niks, mijn ma is een keer in slaap gevallen achterop een Gixxer 750 op weg naar spanje :X
 
Laatst bewerkt:
Is dit niet hetzelfde ding waar Starbuck in Battleship Galactica ook op rond vloog ? O-)

Veel plezier ermee en heeeel veeeeel veilige km's
 
Laatst bewerkt:
het seizoen is over...en jij krijgt je bmw...mmm...
maarum..gefelciteerd...bmw rijdt altijd super goed....t zou ook niet mijn keuze zijn...dan kies ik nog eerder voor de goldwing 1800... :)

prijs is hetzelfde volgens mij.. :)

veel rijplezier gewenst! :)
 
Jawel, vandaag mijn nieuwe dark graphit metallic K1200LT in ontvangst mogen nemen. Vreselijk decadent met alles erop en eraan wat er te krijgen is: centrale vergrendeling, bodemverlichting (zodat je je voeten niet in de plassen neerzet :? ), BMW Navigator II, extra gepolserde zittingen, zadel- en rugleuningverwarming, topkofferrek met extra remlicht, CD-wisselaar, ... . En dat naast de standaard radio/cd-speler met 8 speakersysteem, cruise control, handvatverwarming, electro-hydraulische middenbok, integraal ABS met rembekrachtiging, chroom pakket, enz.

't Zal niet de smaak van iedereen zijn, maar ik ben iig zo blij als een kind. *D *D

(Afbeelding)

Hmmm bodemverlichting, dus als je stopt zet je eerst de verlichting aan, en dan pas je voeten op de grond??? :?

Of is daar die electro-hydraulische standaard voor, je hebt je voeten niet eens meer nodig. Wat weegt dat ding eigenlijk.

Maareh ziet er mooi uit, zal vast ook lekker rijden. Succes en veel fijne km gewenst..

groet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan