Yes! Ik ben officieel een slechte vader!

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.492
178
Oss
Kijk nou wat ik gedaan heb.....

DSC01318_edited_Medium.JPG

DSC01319_edited_Medium.JPG

DSC01320_edited_Medium.JPG


Deze foto's zijn genomen ná de eerste rit, we hebben vanavond het pak enzo gekocht, en zie je die blik? Ik denk dat'ie het leuk vond!
 
*O*

Ik denk dat hij er niets aan vond :+

Maarre ... met een volledig pak scoor je alleen maar pluspunten als vader :)
 
Hoe oud is hij?

Ik heb hier een kereltje van 8 lopen, die ook erg graag mee wil, maar ik durf het niet aan.
 
Had je hem in ze zwembroek achterop meegenomen dan had je een slechte vader geweest!!!!

Super toch. Ze zeggen altijd een foto zegt meer dan 1000 woorden.
 
Dan ben ik een vreselijk slechte moeder met 3 kinders die met enige regelmaat in pak achterop mee mogen! Zo'n grijns van zo'n ventje- daar doe je het toch voor? :)

Die 3 van mij zijn een keer een stuk (de hele was voor de jongsten van 8 en 9 te lang) van een NewbieTour meegeweest- dat was helemaal het einde!!!


Waar blijft de rest van de slechte vaders en moeders? :+


[edit]Toevoeging:
wat motorkleding betreft:
ik heb een stelletje "uitschuifbaar" voor de kleinsten gekocht op de motorbeurs in Utrecht afgelopen februari voor ong. €100, met 1 motor kunnen ze toch niet tegelijk achterop- ;
de oudste van 14 is inmiddels langer dan ik, en draagt spul van mij (heb een dubbele set- via Marktplaats eea aangeschaft).
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Mooi kereltje!

Veel plezier samen (en wees voorzichtig, maar dat spreekt eigenlijk vanzelf)

Waar heb je de motorkleding gekocht?
Wat is de maat?
Kostda?
 
weet waar je aan begint, mijn ouders hebben er spijt van dat ze mij mee hebben genomen op de motor.

ik ben helemaal weg van motoren
 
Goed bezig !
Ik snap alleen niet waarom ie een helmmuts op moet met dit warme weer, of zijn
kinderen wat meer vatbaar ofzo? :)
 
heel mooi koppie heeft hij. Maar dat hij er bij straalt van zijn motor ritje doet ook een hoop.
Je bent een goede paps... je kind ziet er mooi uit in die kleding maar vooral ook zeer VEILIG!
 
Wanneer ben je slecht, dom of kortzichtig ??

Hopelijk hebben jullie veel plezier en hopelijk over komt jullie niets.
Want zie er dan maar eens mee te leven :o

http://www.lcvm.nl/nieuwsbrief16.htm (Hier wat tips) :W
 
haha goed he?

De helm muts moet omdat hij met z'n koppie eigenlijk tussen twee helm maten in viel: ééntje was net te strak en deze is net te los. Maar met het mutsie is het precies goed.

Pim is overigens 7 jaar, nou ja 7,5 dan he: hij is van maart.

De spulletjes heb ik gekocht bij Motoport Den Bosch:

Laars (Sidi) 149.00
Broek: Motoline broek Cobra: 65.10 (30% korting)
Kinderhandschoen Difi: 24.95
Jas: Difi Jack Shelter: 89.95
Helm: Uvex Boss 510: 99.95
setje protectors voor in de jas en het mutsje kregen we voor nix

Totaal dus 428.95 euro en da's een hoop geld, maar Pim heeft twwe jongere zusjes die tegen die tijd vast ook wel een keer mee willen. Dus setje zal goed gebruikt worden.
 
Laatst bewerkt:
Pure kindermishandeling, dit! ;)
Aan de grijns op zijn gezicht kan je zien dat hij het super vind, hij mag alleen zelf niet rijden...
Tragisch voor dat ventje. :+

Overigens : goed bezig! :Y
Je hebt hem goeie kleding aangetrokken.

Veel plezier samen! :]
 
Pure kindermishandeling, dit! ;)
Aan de grijns op zijn gezicht kan je zien dat hij het super vind, hij mag alleen zelf niet rijden...
Tragisch voor dat ventje. :+

Overigens : goed bezig! :Y
Je hebt hem goeie kleding aangetrokken.

Veel plezier samen! :]
Ook dat jochie zal -hopelijk- een Oude Brikker worden ( waarbij'ie dan waarschijnlijk onder "Oude Brik" een motorfiets verstaat die nu nog moet uitkomen :+ ).

Wij zijn zelf vrijwillig kindervrij maar ik ben blij dat er goed voor de volgende generatie motorrijders gezorgd wordt :}


( als het maar geen scooterrijder wordt, zoals de meesten van de jeugd lijken te worden :X , verbied hem dat alsjeblieft :] )
 
Kijk nou wat ik gedaan heb.....

http://wolters.dnsalias.net/imageserver/images/weblog/20060915/DSC01318_edited_Medium.JPG ((Afbeelding))
http://wolters.dnsalias.net/imageserver/images/weblog/20060915/DSC01319_edited_Medium.JPG ((Afbeelding))
http://wolters.dnsalias.net/imageserver/images/weblog/20060915/DSC01320_edited_Medium.JPG ((Afbeelding))

Deze foto's zijn genomen ná de eerste rit, we hebben vanavond het pak enzo gekocht, en zie je die blik? Ik denk dat'ie het leuk vond!




Prachtig die smile van dat kereltje, heeft genoten dus..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan