YES ik heb hem binnen!

*ac*

MF'er
7 sep 2007
141
0
Hallo,

Naast het feit dat het een geweldige zonnige dag was vandaag werd deze dag alleen nog maar beter toen de examinator mij de hand schudde om me te feliciteren met het behalen van mijn motorrijbewijs!!!!

Ik ben echt superblij en met de gedachte naar al die mooie proefritjes die komen gaan, wordt die grijns op mijn gezicht alleen maar groter :9

Sterker nog a.s. weekend blijft het mooi weer en ben ik nog eens vrij ook van werk...... wat zal ik dan toch eens gaan doen? YIIIIIHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Op zoek naar een sportieve tourfiets dus *D

Jullie horen nog van me!

Gr. Milan
 
Yep, alles in 1 keer gehaald wat voor de portemonnee erg gunstig is. Blijft er meer over voor de motor!
 
Tot nu toe bedankt voor de felicitaties, erg leuk!

Wil toch ook nog ff kwijt dat ik mijn rij-instructeur Arno van ACM rijopleidingen wil bedanken. Uitstekende rijschool en KNMV gediplomeerd!
 
van harte gefeliciflapstaart!!! *O* *O* *O* *O* *O*

ik had hem vorige week donderdag binnen en afgelopen vrijdag naar het gemeentehuis geweest en dinsdags omstreeks 11 uur kreeg een mial dat het al klaar lag. meteen mn roze creditcard op wezen halen en je snapt het al meteen effe een stukkie wezen :]

zalig zo tuffen zonder oortje in en schaduw achter je kont aan :)
mn eerste zwaaitjes al weer gehad .... nu nog een mf stikker *O*
 
Gefeliciteerd!

ik had hem vorige week donderdag binnen en afgelopen vrijdag naar het gemeentehuis geweest en dinsdags omstreeks 11 uur kreeg een mial dat het al klaar lag.
Mazzelaar! :P Heb hem ook afgelopen donderdag gehaald, vrijdag aangevraagd... maar moet gewoon tot a.s. vrijdag (23e) wachten B|
 
1808.gif
 
Zo op het oog en wat ik lees is het vooral de Honda CBF die hoog op mijn lijstje staat, maar ook bijv. BMW F800ST.

In ieder geval wil ik op deze allemaal een proefritje maken inclusief deze die hierboven al genoemd zijn:

- Yamaha F6
- Suzuki V-strom 650
- VFR800
- CBF 600 en CBF 1000
- BMW F800ST

Ben benieuwd hoe ze uberhaupt rijden!
 
Zo op het oog en wat ik lees is het vooral de Honda CBF die hoog op mijn lijstje staat, maar ook bijv. BMW F800ST.

In ieder geval wil ik op deze allemaal een proefritje maken inclusief deze die hierboven al genoemd zijn:

- Yamaha F6
- Suzuki V-strom 650
- VFR800
- CBF 600 en CBF 1000
- BMW F800ST

Ben benieuwd hoe ze uberhaupt rijden!

kijk ook eens naar een GSX 500 f

mooie dingen, slechts 35kw, dat is wel wat minder, maar het zijn mooie motoren
 
Terug
Bovenaan Onderaan