Yes! Ik mag weer vol gas

Wanneer is het weer raak?

  • Nooit meer, Hij heeft zijn lesje geleerd

    Stemmen: 5 9,6%
  • Volgend jaar

    Stemmen: 2 3,8%
  • Voor einde jaar

    Stemmen: 4 7,7%
  • Volgende maand

    Stemmen: 2 3,8%
  • Volgende week

    Stemmen: 39 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Let op! Proeftijden lopen pas af gerekend vanaf de datum waarop het vonnis actief is geworden. Vaak is dat een latere datum dan waarop het voorval is geconstateerd! Houdt daar rekening mee.

Klopt, het 'Misdrijf' was dan ook gepleegd op 11 juli. Ik reken het jaar vanaf de dag dat ik betaald heb.

Het viel me trouwens daarstraks in een op dat er niet boven de brief stond dat "ik een snelheidsovertreding heb begaan" maar dat "Ik verdacht wordt van een misdrijf" grappig.
 
Klopt, het 'Misdrijf' was dan ook gepleegd op 11 juli. Ik reken het jaar vanaf de dag dat ik betaald heb.

Het viel me trouwens daarstraks in een op dat er niet boven de brief stond dat "ik een snelheidsovertreding heb begaan" maar dat "Ik verdacht wordt van een misdrijf" grappig.
Suf, de agent die mij destijds staande hield, zei me juist dat het ging om een verkeersovertreding
op het moment ik mijn RBW moest overhandigen :r . Was ik daarna gaan rijden, dan was het een misdrijf geworden :o
 
Goh Mr. McDuc, gezien je beginpost en het gegeven dat je je eerste fanmail weer gekregen hebt, moet ik zeggen dat ik het verdomd knap van je vind dat je dat jaar doorgekomen ben :}


:+


[edit] typo
 
Laatst bewerkt:
Goh Mr. McDuc, gezien je beginpost en het gegeven dat jej je eerste pfanmail weer gekregen hebt, moet ik zeggen dat ik het verdomd knap van je vind dat je dat jaar doorgekomen ben :}


:+

Yep, afkloppen. Heb trouwens toch wel opgelet dat ik niet zomaar ergens 30 km te hard reed, tenzij daar een absolute noodzaak voor was (bijvoorbeeld bij het motorrijden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan