Yes! Ik mag weer vol gas

Wanneer is het weer raak?

  • Nooit meer, Hij heeft zijn lesje geleerd

    Stemmen: 5 9,6%
  • Volgend jaar

    Stemmen: 2 3,8%
  • Voor einde jaar

    Stemmen: 4 7,7%
  • Volgende maand

    Stemmen: 2 3,8%
  • Volgende week

    Stemmen: 39 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    52

Mr. McDuc

MF veteraan
25 jul 2006
12.076
506
's-Hertogenbosch
Eindelijk, het zit erop, ik heb mijn schuld aan de samenleving afbetaald. Ik heb mijn straf uitgezeten.

Vorig jaar, deze periode beboet voor 81 Kmh in de bebouwde kom. 31 kmh te hard is dus geen Mulder feitje meer en een jaartje uitkijken. Maar jaartje zit er op, ik mag weer vol gas *O*

O ja voor de moraalridders onder ons, het was niet langs een school of zo maar hier (Duitslandweg Terneuzen). Deze weg ligt net binnen de bebouwde kom en ik dacht eigenlijk dat ik er 80 mocht (dom had ik kunnen weten)

full


Ja ik weet het, heel veel kans dat er spelende kinderen van de spoorrails door de bomen naar de Betonfabriek lopen, maar dat risico heb ik maar genomen.
 
Laatst bewerkt:
ben je staande gehouden??

[me]redrider heeft dezelfde overtreding nu 2x gedaan (per koekblik) langs een flitspaal
er kwam keurig 2 maanden later fanmail uit leeuwarden (a 200euro per stuk :o ), maar verder niks[/me]
 
Eindelijk, het zit erop, ik heb mijn schuld aan de samenleving afbetaald. Ik heb mijn straf uitgezeten.

Vorig jaar, deze periode beboet voor 81 Kmh in de bebouwde kom. 31 kmh te hard is dus geen Mulder feitje meer en een jaartje uitkijken. Maar jaartje zit er op, ik mag weer vol gas *O*

O ja voor de moraalridders onder ons, het was niet langs een school of zo maar hier (Duitslandweg Terneuzen). Deze weg ligt net binnen de bebouwde kom en ik dacht eigenlijk dat ik er 80 mocht (dom had ik kunnen weten)

(Afbeelding)

Ja ik weet het, heel veel kans dat er spelende kinderen van de spoorrails door de bomen naar de Betonfabriek lopen, maar dat risico heb ik maar genomen.
Staat die registratie niet voor 2 jaar? :?
 
ben je staande gehouden??

[me]redrider heeft dezelfde overtreding nu 2x gedaan (per koekblik) langs een flitspaal
er kwam keurig 2 maanden later fanmail uit leeuwarden (a 200euro per stuk :o ), maar verder niks[/me]

Nee, heb onder zachte dwang van mijn werkgever (leasebak) het formuliertje getekend en geretourneerd |(

Voor iedereen die dit ook nog eens overkomt: NIET DOEN!
 
ben je staande gehouden??

[me]redrider heeft dezelfde overtreding nu 2x gedaan (per koekblik) langs een flitspaal
er kwam keurig 2 maanden later fanmail uit leeuwarden (a 200euro per stuk :o ), maar verder niks[/me]
Op de snelweg soms? Daar gaan Mulder overtredingen tot 40kph.
 
Was niet zo lang geleden in Terneuzen maar daar in de omgeving is het verschrikkelijk met 60km/h zones en wegen met dubbel doorgetrokken strepen.... :r

Ben blij dat ik binnen 5 min de grens over kan steken en gaan met die banaan. En voor de betweters, ik bedoel niet verschrikkelijk hard maar lekker rijden zonder al die bovenvermelde maatregelen.

Maar veel voorzichtigheid gewenst..... :)
 
Was niet zo lang geleden in Terneuzen maar daar in de omgeving is het verschrikkelijk met 60km/h zones en wegen met dubbel doorgetrokken strepen.... :r

Ben blij dat ik binnen 5 min de grens over kan steken en gaan met die banaan. En voor de betweters, ik bedoel niet verschrikkelijk hard maar lekker rijden zonder al die bovenvermelde maatregelen.

Maar veel voorzichtigheid gewenst..... :)

Klant bij MCT toevallig?
 
Klant bij MCT toevallig?

Nope, was bij vrienden op bezoek.

Btw, heb DL hier heel vlakbij....... :]

Edit, ik was daar toch in de buurt en ben bij MCT ff naar binnengegaan. Tijdens het gesprek met een leuke verkoopster kwam het onderwerp wel ter sprake dat in Zeeuws-Vlaanderen het 'erg lastig is'.................
 
Laatst bewerkt:
niet meer doen Mr duc , het is te gevaarlijk hahahahaha.....

was vorige week nog in Terneuzen met Mac-D.

erg gevaarlijke bochten daar , ik wil er steeds harder doorheen. :Y
 
Eindelijk, het zit erop, ik heb mijn schuld aan de samenleving afbetaald. Ik heb mijn straf uitgezeten.

Vorig jaar, deze periode beboet voor 81 Kmh in de bebouwde kom. 31 kmh te hard is dus geen Mulder feitje meer en een jaartje uitkijken. Maar jaartje zit er op, ik mag weer vol gas *O*

O ja voor de moraalridders onder ons, het was niet langs een school of zo maar hier (Duitslandweg Terneuzen). Deze weg ligt net binnen de bebouwde kom en ik dacht eigenlijk dat ik er 80 mocht (dom had ik kunnen weten)

(Afbeelding)


Ja ik weet het, heel veel kans dat er spelende kinderen van de spoorrails door de bomen naar de Betonfabriek lopen, maar dat risico heb ik maar genomen.

Let op! Proeftijden lopen pas af gerekend vanaf de datum waarop het vonnis actief is geworden. Vaak is dat een latere datum dan waarop het voorval is geconstateerd! Houdt daar rekening mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan