YES, mijn vriendin gaat lessen..

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
Putten
Ik werd gister blij verrast, mijn vriendin heeft een afspraak gemaakt voor d\'r eerste rijles.
Volgende week maandag om 17.00 uur gaat ze beginnen.

Ze kan al een beetje rijden, we hebben al een paar geoefend op mijn CBR, maar ze heeft ook al een eigen motor, een CB 650 die we nog even moeten poetsen.

Maar dan kunnen we met z\'n tweeën :] *D
Misschien deze zomer op vakantie met schoonpa op de Goldwing, ik op de CBR en mijn vriendin op de CB.
 
misc.php
Mooi! *D Goed geregeld!

Zit ze ook al op het forum :?
 
Laatst bewerkt:
mijn chickie heeft ook haar rijbewijs gehaald, en ik ga nu met haar rijden (ze heeft een cb400 en houd niemand bij) in de hoop dat ze het virus met alle uitzaaiingen krijgt.

Dan gaan we voor een gpx600r of zo.. Mooi licht en toch snel zat!

Plezier, en blijf stimuleren, anders geeft ze straks op, en dan heb jij het gedaan....
 
Mijn vriendin is afgelopen vrijdag geslaagd voor het theorie-examen motorrijbewijs, waarmee ze op fietsen tot 125 cc mag rijden.
Nu nog het praktijkexamen (klein parcourtje, that\'s it) en ze mag tot 34 pk rijden. :}
 
Mijn vriendin is afgelopen vrijdag geslaagd voor het theorie-examen motorrijbewijs, waarmee ze op fietsen tot 125 cc mag rijden.
Nu nog het praktijkexamen (klein parcourtje, that\'s it) en ze mag tot 34 pk rijden. :}

Ik ga mijn kids ook in Spanje laten opgroeien tzt

Ideaal, en scheeltr een boel centen zo te lezen :} 2 Spanje!
 
Mijn motorrijbewijs heeft mij hier nog geen 150 euro gekost.
Toen (6jaar geleden) moest je alleen een parcours rijden op een Vespa (zo\'n klassieke handgeschakelde scooter : }) en kon je op elke motor stappen.
Als je zoals ik al aardig wat km\'s op motors hebt gereden en ge-motorcrossed hebt vóór je afrijdt, is dat natuurlijk een lachertje.
Tegenwoordig moet je hier eerst een theorie-examen doen.
BTW, helmplicht bestaat hier pas zo\'n 12 jaar. |(
En nog steeds zie ik veel mensen hier zonder helm rijden terwijl de Policia er niks van zegt.
 
Zo leuk is dat niet als je vriendin ook gaat rijden.
Nu moet je dus twee motoren onderhouden en langer wachten voordat je zelf weer een nieuwe motor kunt kopen omdat je vriendin eerst aan de beurt is :(

Maar ik ben wel erg blij dat mijn vriendin ook motor rijdt :P ;)
 
Zo leuk is dat niet als je vriendin ook gaat rijden.
Nu moet je dus twee motoren onderhouden en langer wachten voordat je zelf weer een nieuwe motor kunt kopen omdat je vriendin eerst aan de beurt is :(

Maar ik ben wel erg blij dat mijn vriendin ook motor rijdt :P ;)

Mijn vriendin werkt hoor! Dus ze betaald alles lekker zelf.
Maar ze wil straks mijn CBR wel hebben en dan betaald ze lekker mee aan mijn nieuwe motor :+
 
Nog beter: mijn vriendin reed al motor voordat ik dat deed. Dus eigenlijk mag ik met haar mee rijden... :) :) :)
 
Ik heb mijn vriendin nu eindelijk zo ver dat ze een pak heeft gekocht (helm was een cadeautje van mij) en mee wil op de motor. Dat zit nog wel 1 voorwaarde aan vast, want ze wil wel een topkoffer achterop hebben als \'vangnet\'. Betaald ze ook zelf aan mee, dus dat doen we dan ook nog maar even dit jaar. Ooit gaat ze zelf rijden vind ik 8-)
 
Hoeft ze dat niet zelf te betalen dan :?

We hebben samen een rekening. Al het geld op een grote hoop. Dus maakt niet uit wie het betaald ;)

Maakt ook niet uit want je spaart wel twee keer zo snel als je alle geld op een rekening stort :) . Effectief kun je even snel een motor kopen als je ieder op een eigen rekening spaart want dan spaar je langzamer maar hoef je ook maar een motor van die rekening te kopen.
 
Laatst bewerkt:
Er is niet zo mooi als dat je vriendin ook rijdt! Als ze dan weer zeurt: Je bent altijd met die motor bezig! Dan zeg jij gewoon: Maar lieverd dan ga je toch gewoon mee rijden. Bij mij thuis werkt dat perfect! :}
 
Ben erg blij dat ze zelf rijdt hoor, hoeft ze niet meer achterop.
Nadeel is wel dat ze steeds harder gaat rijden, ze kan al erg goed sommige vrienden pesten door hun buitenom in te halen. :} :} :} :} :} :} :}

En gelukkig houdt ze erg veel van me, want ze heeft me altijd geld geleend bij aanschaf nieuwe motor, je kent dat wel, het wordt altijd ietsje meer dan bedoeld. :}

En je krijgt ook hele leuke cadeau-tjes.
Stuurdempertje voor me verjaardag was de laatste. :}
 
Haha! L :+ L

Maaruh, mijn vriendin gaat OOIT eens haar rijbewijs halen, maar kan wel 5 jaar duren :(

Ach, ik hou van flink doorrijden, en dat zal ze nooit doen....(zoals ik dan)

Ik ga wel in mijn eentje rijden...als ik een SM heb dan kan ik mijn vrienden toch niet meer bijhouden (of ik moet een SM hebben die de 200 haalt :P ).

Lekker in mijn eentje wheelies en rolling stoppies oefenen...kan niet wachten! :} :}

wie had het hier over sponsoring?? :P :P :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan