bertje-r1150r
Die hard MF'er
YES!!!
Zojuist met de R1150R gereden... Wat een heerlijke motorfiets!!!
(zie ook: Inruilen--> Wel of geen kleine beurt en Leveringsproblemen R1150R?)
Het begon al met het starten... Dus zo voelt de "boxer-swing"... Heerlijk!
... en dan het koppel: Dat trekt lekker zeg....
...om vervolgens zo snoeihard te remmen, zonder dat ik het idee had het voorwiel te gaan blokkeren. Dat is echt een GROOT verschil met de remmen van mijn Kawa.
Bochten maken: yes please!!!
Alleen duidelijk nog even wennen aan de knopjes. Ik zal al op de claxon te drukken i.p.v. het knipperlicht
Ook is het een flink verschil: een 600cc motor of een 1150cc. Die 1150 hoeft (natuurlijk) niet zo hoog in de toeren voor wat actie. Doordat er laag in de toeren gereden kan worden, mis je wel een beetje het snelheidsgevoel. Of je nou 10.000 rpm of 4.000, haha
DUS: op 26 juli staat de afspraak om een hagelnieuwe volledig zwarte R1150R op te halen
Dit worden 3 lange weken....
Zojuist met de R1150R gereden... Wat een heerlijke motorfiets!!!
(zie ook: Inruilen--> Wel of geen kleine beurt en Leveringsproblemen R1150R?)
Het begon al met het starten... Dus zo voelt de "boxer-swing"... Heerlijk!
... en dan het koppel: Dat trekt lekker zeg....
...om vervolgens zo snoeihard te remmen, zonder dat ik het idee had het voorwiel te gaan blokkeren. Dat is echt een GROOT verschil met de remmen van mijn Kawa.
Bochten maken: yes please!!!
Alleen duidelijk nog even wennen aan de knopjes. Ik zal al op de claxon te drukken i.p.v. het knipperlicht
Ook is het een flink verschil: een 600cc motor of een 1150cc. Die 1150 hoeft (natuurlijk) niet zo hoog in de toeren voor wat actie. Doordat er laag in de toeren gereden kan worden, mis je wel een beetje het snelheidsgevoel. Of je nou 10.000 rpm of 4.000, haha
DUS: op 26 juli staat de afspraak om een hagelnieuwe volledig zwarte R1150R op te halen
Dit worden 3 lange weken....