YES, nieuwe motor (R1150R

bertje-r1150r

Die hard MF'er
14 feb 2002
465
1
Moordrecht
YES!!!

Zojuist met de R1150R gereden... Wat een heerlijke motorfiets!!!
(zie ook: Inruilen--> Wel of geen kleine beurt en Leveringsproblemen R1150R?)


Het begon al met het starten... Dus zo voelt de "boxer-swing"... Heerlijk!

... en dan het koppel: Dat trekt lekker zeg....


...om vervolgens zo snoeihard te remmen, zonder dat ik het idee had het voorwiel te gaan blokkeren. Dat is echt een GROOT verschil met de remmen van mijn Kawa.

Bochten maken: yes please!!!

Alleen duidelijk nog even wennen aan de knopjes. Ik zal al op de claxon te drukken i.p.v. het knipperlicht :)
Ook is het een flink verschil: een 600cc motor of een 1150cc. Die 1150 hoeft (natuurlijk) niet zo hoog in de toeren voor wat actie. Doordat er laag in de toeren gereden kan worden, mis je wel een beetje het snelheidsgevoel. Of je nou 10.000 rpm of 4.000, haha


DUS: op 26 juli staat de afspraak om een hagelnieuwe volledig zwarte R1150R op te halen :) :) :)

Dit worden 3 lange weken....
 
Gefeliciteerd! Succes met wachten maar daarna kan je de eerste dagen wel lekker toeterend de bocht in ;)
 
Tsja, het tocht een beetje zonder kuip :+ maar het blok is prima natuurlijk......
Heel veel plezier, lekker :] :]
 
Gefeliciteerd, mooie motor :)

Trouwens, de Rockster uitvoering ziet ook best gaaf uit...
 
Zolang je zonder ruit rijdt voel je best wel als je hard rijdt. Maar het is inderdaad wel even wennen, toen ik met mijn R1100R voor het eerst in de Ardennen reed heb ik 'm door zo'n snelheids-inschattingsfout (in combinatie met verkeerd inschatten van de onoverzichtelijke bocht) bijna tegen een tegemoet komende MPV geparkeerd. Heb ik wel van geleerd dat je die krengen dus best wel behoorlijk plat kunt gooien. :}

Maar gefeliciteerd met je aankoop, nu nog je naam veranderen. Of heb je die Kawa nog en is die BMW voor erbij?
 
Hey, cool man! Alvast veel rijplezier toegewenst! Rot dat je nog zo lang moet wachten, maar wat in het vat zit verzuurd niet zeg maar... ;)
 
Zodra ik ' em heb, ga ik direct foto's maken. (fotografie is ook hobby van me :) )

Wat dacht je van deze foto

R1150R

(kan iemand 'em er even in plakken, thanx)
Edit: Overigens is dit mijn R1150R, maar gewoon van het net geplukt (BMW Van Harten)
 
Laatst bewerkt:
Ziezo:

full
 
YES, YES, YES.... Hij is dus binnen.
Ik kon hem vrijdagmiddag al ophalen

Ik ben ZEER tevreden over de Beemer. Alles is fantastisch afgewerkt.

Er zitten zelfs staalomvlochtenremleidingen op! Standaard.
Dat was op het proefritmodel niet het geval!

Echt een degelijk apparaat.

Heb dit weekend nog niet echt veel kunnen rijden, omdat we vorige week zijn verhuist en er nog een heleboel klusjes moest worden gedaan.

Vandaag wil ik een aantal foto's maken. Heb alleen nog geen digicam, dus jullie zullen nog even moeten wachten. :P

Ik zal ze zo snel mogelijk posten!
 
Wat dacht je van deze foto

R1150R

(kan iemand 'em er even in plakken, thanx)
Edit: Overigens is dit mijn R1150R, maar gewoon van het net geplukt (BMW Van Harten)
Handig zo'n houten vloer in je motorzaak |(

Maar da's een mooi ding man! Heel veel plezier ermee!
Heb dit weekend nog niet echt veel kunnen rijden, omdat we vorige week zijn verhuist en er nog een heleboel klusjes moest worden gedaan.

Ach... die klusjes lopen niet weg hoor... lekker :] ')
 
Terug
Bovenaan Onderaan