Yes! Nieuwe nokiagame!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
www.nokiagame.com

The game is on again! :)

Vind ik echt een mooi uitgedacht spel, met aanwijzingen in kranten, tijdschriften, internet, etc.

Ik doe nu voor het 3e jaar mee, hopen dat ik weer wat verder kom!

Meer mensen die eraan meedoen of eraan mee hebbe gedaan?
 
wat is dat toch altijd met die nokia-hype!

uit puur protest heb ik mij een sony gekocht.
met die irritante beltonen en geluiden altijd van nokia! :j
 
ik heb een keer meegedaan, erg erg erg mooi, maar kost veel te veel tijd, dus al gauw mislukt... veel succes!!!
 
Nokia games :? Je hebt een telefoon toch om te bellen :?

Kvind mijn niet gamende Motorola V3690 veel prettiger...
 
Sommige mensen gebruiken hun Nokia soms meer als Gameboy dan om mee te bellen... :?

[me]Revolution haat spelletjes als Snake...[/me]
 
wat is de conectie tussen nokia en motoren ???????
of ben ik nu zout op de slakken aan het leggen .
maar persoonlijk vind ik dat dit hiet niet thuis hoort ,dan zie ik liever een goedemorgen welkom
greeetzzz redbull man
 
stupid2.gif
You have made a point.
 
euhhm.. algemeen is NIET puur motor related he.
In algemeen mag je ookk wat ander geneuzel zetten.
 
ik heb vorig jaar eens meegedaan
natuurlijk de finale gehaald en daar niks gewonnen :)

btw, teveel tijd in beslag nemen? Noujah, ik heb veel vrije tijd op werk :)
 
wat is de conectie tussen nokia en motoren ???????
of ben ik nu zout op de slakken aan het leggen .
maar persoonlijk vind ik dat dit hiet niet thuis hoort ,dan zie ik liever een goedemorgen welkom
greeetzzz redbull man

aha, dat is zo, maar op deze manier krijg je straks goeie middag, goeie avond, etcetera. tamelijk zinloos. dit is minder zinloos, al gaat het niet over motoren. het is gewoon een onderwerp waar iemand wat over vraagt. dit is bij godemorgen niet het geval, dan kan ik net zo goed neer gaan zetten dat ik naar de wc gaat of weet veel wat. enfin, de mod\'s bepalen de grens... :)
 
aha, dat is zo, maar op deze manier krijg je straks goeie middag, goeie avond, etcetera. tamelijk zinloos. dit is minder zinloos, al gaat het niet over motoren. het is gewoon een onderwerp waar iemand wat over vraagt. dit is bij godemorgen niet het geval, dan kan ik net zo goed neer gaan zetten dat ik naar de wc gaat of weet veel wat. enfin, de mod\'s bepalen de grens... :)
ach ja we kunnen het hier ook gaan hebben over kantklossen ,beesten ,etc etc .
maar daar zijn toch ook aparte site`s voor .als ik wat wil posten over een andere hobby doe ik dat toch niet hier maar op de desbetrefende site (discussie forum) ,maar nogmaals ik wil geen zout op alle slakken leggen ,maar er is toch ook wel een nokia discussie site?????
of zal ik gewoon maar mee doen en vragen wie hier GT3 op playstation al rond heeft en wat ze er van vonden ,of moet ik me dan tot playstation discussie groep wenden >
do yoy get the point ?????????
no hard feelings ,en zeker niet persoonlijk bedoelt,maar gewoon een vraag)
 
ach ja we kunnen het hier ook gaan hebben over kantklossen ,beesten ,etc etc .
maar daar zijn toch ook aparte site`s voor .als ik wat wil posten over een andere hobby doe ik dat toch niet hier maar op de desbetrefende site (discussie forum) ,maar nogmaals ik wil geen zout op alle slakken leggen ,maar er is toch ook wel een nokia discussie site?????
of zal ik gewoon maar mee doen en vragen wie hier GT3 op playstation al rond heeft en wat ze er van vonden ,of moet ik me dan tot playstation discussie groep wenden >
do yoy get the point ?????????
no hard feelings ,en zeker niet persoonlijk bedoelt,maar gewoon een vraag)

Terechte vraag zelfs.
Mijn mening (die niets meer waard is dan de jouwe btw) is dat dit een forum is voor motorrijders, door motorrijders, maar niet enkel over motorrijden.

Je moet toch gewoon vragen kunnen stellen aan medepiloten over iets anders dan motoren lijkt mij.
Kan zijn dat je het dan nog gescheiden wil houden van het algemene motorspul, maar dat moet je dan maar aanvragen in \"vragen en opmerkingen\".. misschien luistert ruud eens voor de verandering :)

[spellingchecker]
volgende keer wat minder snel Pooh.... :P
[/spellingchecker]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan