Yes yes yes, eindelijk Motorforum!

LGdeSwart

Rookie
2 nov 2009
3
0
Kesteren
Goeiedag luitjes!

Nu ik bijna kan rijden word het ook maar eens tijd voor het motor forum bij 8-) Ik zal mezelf even voorstellen...

Leon de Swart, 19 jaar. doe op het moment illustratie/grafische vormgeving op de kunstacademie in Den Bosch. (K ben trouwens nog op zoek naar een mooie kamer daar!) Nou denk je natuurlijk, hmm kunstacademie, die is vast niet erg technisch... Dan moet ik je wat dat betreft teleurstellen, ik ben altijd al in een technische/creatieve omgeving beland en heb daar dus wel aardig wat van opgestoken. Het is ook mijn droom op nog een keer zelf een motor te mogen ontwerpen, maar dat is financieel en technisch gezien voor deze student nog even net te hoog gegrepen.

En op het moment ben ik mijn motoroutfit aan het samenscharrelen. Wat heb ik al thuis?

Revit Replica eendelig pak Zwart/wit
Revit Sigma onderkleding
Revit Lynx onderkleding
Askew x9 pro motor boots Zwart/wit

ik ben alleen nog maar opzoek naar een mooie helm en handschoenen. (ik vind die revit Jerez racing gloves wel erug cool trouwens). als iemand een goeie suggestie heeft voor een helm, dan hoor ik die graag! Het liefst wit of zwart/wit maar sowieso met een ingebouwd zonnevizier. Het is misschien wat minder veilig, maar wel ideaal voor lensendragers zoals ik.

Ik heb dus nog geen motor, maar dat is de volgende stap :P Ik zoek zeker zoiets als een ruige streetfighter of een supermotard. Ik heb echter wel altijd op een brommer gereden.
Het is natuurlijk verboden om op het motorforum over brommers te praten, maar ik had mijn brommer optisch toch wel heel erg cool gemaakt. 8-)

wat moet ik hier nog meer vertellen? vraag maar raak zou ik zeggen! ik hoop dat ik op deze site nog een hoop kan opsteken en veel nieuwe ideeen krijg!

Groetjes en houdoe! :W
LG
 
full


Welkom op het MF LG !!!!

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan