Yesss, knoop doorgehakt: Rocket-3 GT gekocht!!

Beter dan kan ik er laden O-)

Maar niet bang voor diefstal? Of heb je een muur/grond anker
De beste beveiliging is een goede verzekering. Ze staan op slot inderdaad, en aan de muur verankerd, plus nog wat extra's hier en daar... :)

En dat laden: prima hoor. Tot 22Kw no problemo. 2 maal zelfs. De 4-wielerts draaien hier ook op electronen... :)
 
Dan moet dat wel een optie zijn...
Dit is 95% droog denk ik, en buiten het seizoen wil ik er nog iets "flex" voor maken is de bedoeling.
Daarnaast; er komt nog een carport over de voortuin, dan is ie echt droog.
Een aparte verwarmde garage met vloerverwarming is natuurlijk het summum, maarja..
 
vloerverwarming heb ik zelf niet eens. _O-
Radiatoren zijn ook echt wel de betere ten opzichte van een verwarmde vloer. Volgend jaar wil ik ook in de schuur beton gaan storten en de heftafel in de vloer leggen. Dan blijft er ook nog eens weinig vloer over waar verwarming in kan.
Ik houd de radiatoren nog even aan.
 
Vloerverwarming is echt beter, ook voor jezelf. (koude voeten tijdens sleutelen op een steenkoude betonvloer is niet fijn.) Vloerverwarming is een warmteaccu, dus hele geleidelijke temperatuurschommelingen tov een radiator. Die wordt heet stoffig, stinkt en neemt ruimte in beslag :)
Daarnaast; als je op je schuurtje een collectortje legt met een buffervat, kun je je garage gratis verwarmen, ook in de winter...
 
Vloerverwarming is echt beter, ook voor jezelf. (koude voeten tijdens sleutelen op een steenkoude betonvloer is niet fijn.) Vloerverwarming is een warmteaccu, dus hele geleidelijke temperatuurschommelingen tov een radiator. Die wordt heet stoffig, stinkt en neemt ruimte in beslag :)
Daarnaast; als je op je schuurtje een collectortje legt met een buffervat, kun je je garage gratis verwarmen, ook in de winter...
Wat ik al zei, de vloer is niet groot genoeg om voldoende te verwarmen. Zou het groter zijn dan was het een serieuze optie. Sleutelen doe ik sowieso met schoenen aan. Dat is geen argument voor me om het te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan