Yesss, knoop doorgehakt: Rocket-3 GT gekocht!!

dutchlincoln

MF'er
8 sep 2013
110
86
Aloha,
Ik zit er al een tijd naar te lonken sinds ie uitkwam. Twijfel tussen de R en de GT, ennhet voornemen was om er volgende maand een te bestellen bij de lokale motorfietsenboer. Toch wel knaken zo'n ding, dus ook in ons omringende landen gekeken, maar ja, die BPM in Nederland he...

Toch maar hier en daar een alert ingesteld op de advertentiesites, en ja hoor: gisteren de knoop doorgehakt en een GT gekocht.

Nog geen meter op gereden, dus misschien is het wel een vreselijk ding... (neuuhhhh, denk het niet..) :)

Binnenkort wat plaatjes hier.

Zijn er hier meer "Rocketeers" toevallig?

Ik zie er geen apart topicje voor namelijk?
 
Wie niet waagt, die blijft maagd :P

Volgens mij voordat je bij zoiets een ringetje eromheen schuift, wat overigens ook geld kost, ga je er voor de tijd wel even op proefrijden toch? De uitzonderingen daargelaten 😁 Vrijdagmiddagtopique alsnog!
 
Laatst bewerkt:
Nou, de eerste paar honderd kilometers staan op de teller. Wat Een Machine! WaUw!
Erg happy mee!
Balen dat het weer nu minder wordt, maar erg blij dat ik er de afgelopen dagen lekker gebruik van heb kunnen maken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de bevindingen van anderen op dit forum. Lijkt me leuk om ervaringen te delen...
De eerste upgrades staan reeds op de wensenlijst; een speedshifter en een bluetoothmodule. TPMS sensoren staan ook op de wensenlijst.
De techniek in het apparaat is werkelijk fenomenaal! Er zitten meer Gizmo's op dan mijn electro tuut uit 2016. Echt geweldig (ik houd wel van technische gimmics...)

Jah, erg blij mee, en ik ga een heerlijke zomer tegemoet :)
 
1b.jpg
1a.jpg
2.jpg
1.jpg
4.jpg
 
Ik vond die aflevering wel echt iets speciaals...
Het is op zich maar iets kleins, maar als je zoiets gekocht hebt, de winkel in loopt, en je cadeautje dan zo opgepoetst klaar ziet staan met een welkomstbriefje er op...ja super, kan niet anders zeggen. Echt leuk gedaan 👍
Superteam ook daar.
 
Gefeliciteerd, ik heb vijf jaar met plezier een rocket 3 Classic gereden, door mijn versleten knie, mijn korte pootjes en een beetje mijn teruglopende kracht ben ik naar iets lichters gegaan. maar wat een geweldige machine. de vergroting van de cilinderinhoud had hij volgens mij niet echt nodig.
Veel fijne kilometers gewenst. :t :t
 
Gefeliciteerd *O**O* dat is leuk binnenkomen in de motorzaak met een nieuwe moetor die op je wacht met letterlijk je naam erop. nou hopen dat snel dat vieze #$ weer klaar is.B|
 
He das MP Rockanje!
Ik heb zelf een 2007 rocket III, en dat is al een beest van een machine!
Geniet er in ieder geval van!
Enne koop aandelen van Michelin/bridgetone enz, achterbanden gaan niet zo lang mee :)
 
Bijgevoegd enkele foto's van de slaapplaats van de rocket. (en street). Gisteren een afdakje er overheen gemaakt zodat ze lekker droog staan :)

11.jpg
10.jpg
9.jpg
7.jpg
8.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan