Yesss.... maar hoe bedank je zoiemand

Wildfire

Die hard MF'er
13 mrt 2002
307
0
Elst (gld)
Ik was vandaag vrij en dus zou ik even naar de stad gaan om naar een niergordel te kijken (bij termaat motoren in nijmegen).
Nu woon ik nog thuis en aangezien mijn moeder ook vrij was zij ze vlak voor ik weg ging "Zal ik met je meegaan, dan maken we er een gezellig dagje van",
Nou prima best gezellig en alleen is ook maar alleen.

Staan we daar in die motorzaak en heb ik net een rugprotector van spidi uitgekozen, zegt ze ineens trek ook eens zo'n pak aan.?????

Nou om een lang verhaal kort te maken heb ik dus

een Alpinestar P1 leren combi, een spidi rugprotector en een Arai Quantum Crafar replica van haar gehad.

Zegt ze nog:"Vond je het al niet vreemd dat je het hele jaar nog niets voor je verjaardag, kerst en sinterklaas gehad had"

Ik ben nu dus echt rete blij en dol gelukkig enzo, maar.......... Hoe bedank je nou zoiemand :?
 
tis je moeder he ? hmm dan is sex geen oplossing :+

Ik zou zeggen geef der een bos bloemen en knuffel der wat vaker. Laat merken dat je om der geeft.
 
Ik ben nu dus echt rete blij en dol gelukkig enzo, maar.......... Hoe bedank je nou zoiemand :?

Cool, kan ik je moeder niet eens een dagje lenen?

En als het je vriendin was dan kon ik je nog wel vertellen hoe je dr kon bedanken ;) , maar nu je moeder?
De komende 3 jaar elke week een dikke bos bloemen?
 
Is dat toevallig, ik heb van de week ook een Dainese pak van pap gekregen. :) :)
Ook zomaar !
 
Dat zijn de betere moeders..

Dat wordt DIEP in de buidel tasten met moederdag,
verjaardag, kerst... ;)


Heb van ma mijn helm gekregen en van pa mijn pak.
Nou, van mijn helm van E500 welgeteld 5 weken
plezier gehad.. ;(

Maar goed, das een ander verhaal.
 
Ritje achterop de brommert!!!!!!!!!! Gaat ze ook zelf motorrijden, net als de mijne. Lekker toeren met je moeder.....
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Ritje achterop de brommert!!!!!!!!!! Gaat ze ook zelf motorrijden, net als de mijne. Lekker toeren met je moeder.....
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)


Dat is nou juist het stoere aan die hele actie van haar. Ze is als de dood voor dat ding. En ze is er ook absoluut niet blij mee dat ik motor ben gaan rijden....
 
Dat zijn nog eens nuttige kado's
Dat wordt ook een flink kado als je moeder jarig is :P


Hoe duur was die rugprotector en hoe groot is ie :?
Zit er ook een niergordel bij :?
 
Dat is nou juist het stoere aan die hele actie van haar. Ze is als de dood voor dat ding. En ze is er ook absoluut niet blij mee dat ik motor ben gaan rijden....

Heb ik hier ook, meteen pak gekocht met ouders toen ik de motor had maar ik moet wel zelf dokken :(
(mocht niet rijden zonder van m'n moeder)
Achja; wel zo fijn rijden met een compleet pak.
 
Dat zijn nog eens nuttige kado's
Dat wordt ook een flink kado als je moeder jarig is :P


Hoe duur was die rugprotector en hoe groot is ie :?
Zit er ook een niergordel bij :?

airback.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sjeempie wat een ding...heb je daar geen last van tijdens het rijden?

En het posten van die foto lukte eerst niet zo he :)
 
Sjeempie wat een ding...heb je daar geen last van tijdens het rijden?

En het posten van die foto lukte eerst niet zo he :)

Zit je mee te loeren?? Nee html is niet m'n sterkste kant (Solaris daarentegen....).

Ik heb nog geen idee hoe ie rijdt. Kan morgen mijn motor weer ophalen bij de garage (accu was een beetje rot) en dan zal ik alle bovengenoemde fijne spulletjes een lekker gaan testen :9~
 
hmmm, ken het van mijn ouwe lui...
als het om mijn veiligheid gaat, moet je eens op letten hoe bereid ze zijn om de beurs open te trekken.... })

hoe kan je haar bedanken....????

Zeg dat je met levensgevaarlijke banden rond rijdt,... moet je eens opletten hoe snel je nieuw banden krijgt... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan