YESSSS! De stempeltjes zijn binnen...

Griven

MF'er
21 okt 2003
102
0
Eindhoven
Lekker examentje gereden net en met het gewenste resultaat :) Meteen de eerste keer geslaagd. En het was best relaxed allemaal. Eigenlijk is examen doen net een rijles, alleen krijg je een rijbewijs aan het eind :P

Alleen jammer dat ik pas maandag mijn rijbewijs kan halen bij de gemeente :( Maar dat mag mijn sinterklaasfeestje niet drukken :] maandag lekker toeren :]
 
full
 
473.gif

Van harte, veel plezier en nu begint het echte leren pas...




Alleen de ware talenten slagen meteen de eerste keer!
 
Gefeliciteerd :)

En om even m'n rij-instructeur te quoten na mijn exameb: "Niet snelle rrijden dan je engelbewaarder kan vliegen" :)
 
Gefeliciteerd :)

En om even m'n rij-instructeur te quoten na mijn exameb: "Niet snelle rrijden dan je engelbewaarder kan vliegen" :)
LOL!

Net terug van een avondje sinterklaas vieren. Thnx voor de felicitaties! Erg cool allemaal :) Mijn weekend begint inderdaad goed :] Alleen besef ik het pas echt goed denk ik als ik die stempels echt op papier zie staan en in mijn uppie op een motor rondtuf, zonder die stalker in mijn oor ;)

Met alle sinterklaasdrukte is het net alsof ik vandaag gewoon een paar uur gelest heb, in plaats van een rijbewijs gehaald. Maar goed :) Dat gaat maandag vanzelf veranderen als ik mijn papiertje ga halen en mijn Suzuki GS450L uit ga laten :] Lekker rustig motortje om de eerste paar duizend kilometers mee te maken (voor het echte leren ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan