Yessss ik heb de Fazer !!!

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.215
12.769
Vanmiddag de fazer opgehaald bij de dealer. Naar goede traditie alweer zeiknat geregend (was bij de koop van de FZR ook al), voel me net een verzopen kat. Nu de eerste km's gaan maken, heel voorzichtig natuurlijk met die regen en de maagdelijk kmstand van wel 3 hele km's. Als het hier ooit nog droog word volgen er natuurlijk foto's van het rooie gevaar. Maar ondanks het baggerweer ben ik zo blij als een klein kind met sinterklaas.

Hee, de regen stopt even. Effe snel een piccie dan, let niet op de kwaliteit, de echte foto's komen van het weekend als hij weer schoon en droog is.

fazer.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gefeli en véél veilige kilometertjes.

De "oude" 600 was m'n vorige fiets. Is nog steeds een toppertje.

Enige puntje van kritiek: zorg dat je de roestgevoelige delen (veel schroeven etc.) wat bijhoudt.

Voor de rest gewoon lekker rijden.....
 
Die lijkt toch verdomd veel op de mijne!!! :9

Veel plezier ermee, tis een lekker ding om mee te rijden.
 
Waauw zo,n eentje zoek ik ook. Als ik zo brutaal magwezen, wat heb je er voor betaald en uit welk bouwjaar komt ie.
Alvast bedakt.
 
Tis een "nieuwe" met bouwjaar 2003. Hij was 7000,-. Maar bij Ensing in Apeldoorn zag ik ze geadverteerd voor 6.750.
 
Tja, zo'n Goldwing is natuurlijk het toppunt van smaak...... :X :X
 
Gefeliciteerd, Duncan!

Heb je je FZR overigens ingeruild? Want ik heb geen advertentie van je gezien, behalve dan die van wat onderdelen van de FZR. :)
 
Gefeliciteerd, Duncan!

Heb je je FZR overigens ingeruild? Want ik heb geen advertentie van je gezien, behalve dan die van wat onderdelen van de FZR. :)

Jup de fzr is ingeruild. Vond ik makkelijker, je weet nl anders nooit wanneer die verkocht word. Sommige mensen op het forum zijn al een eeuwigheid bezig met de verkoop van hun motorfiets.

Enne effe over die spiegels, ze zijn idd wat aan de grote kant maar je hebt wel perfect zicht naar achteren, dat was bij de fzr wel effe anders. Zo zie ik Baksteen en zijn bunch of merry men tenminste optijd achter me rijden.

Trouwens , de eerste beschadiging al gevonden, een zwarte vlek op de tank onder de laklaag , op naar de dealer (als het weer droog is)
 
Laatst bewerkt:
Goede keuze zo'n Fazer. Leuk dat je nog een overjarige nieuwe kon vinden.
Ik was al bang dat ze op waren. Leuke prijs ook nog.

Dit type Fazer werd toch niet meer toegelaten qua typegoedkeuring omdat milieu en geluidseisen weer strenger waren geworden?
Hoe is dat nu geregeld met het kenteken, was dat al aangevraagd of heb je een kenteken die op 20/21 augustus 2004 staat?
Trouwens wel de leukste Fazer tot nu toe die gemaakt is O-) , ik rijd er zelf ook al 2,5 jaar zo een :+
Veel plezier en morgen wordt het beter weer dus lekker :] .
 
Vanmiddag de fazer opgehaald bij de dealer. Naar goede traditie alweer zeiknat geregend (was bij de koop van de FZR ook al), voel me net een verzopen kat. Nu de eerste km's gaan maken, heel voorzichtig natuurlijk met die regen en de maagdelijk kmstand van wel 3 hele km's. Als het hier ooit nog droog word volgen er natuurlijk foto's van het rooie gevaar. Maar ondanks het baggerweer ben ik zo blij als een klein kind met sinterklaas.

Hee, de regen stopt even. Effe snel een piccie dan, let niet op de kwaliteit, de echte foto's komen van het weekend als hij weer schoon en droog is.

http://www.tarends.demon.nl/pictures/fazer.jpg ((Afbeelding))
:9
Nice bike........

En nu lekker rijden.... het zou iets beter worden zondag.....

ZXR
 
Goede keuze zo'n Fazer. Leuk dat je nog een overjarige nieuwe kon vinden.
Ik was al bang dat ze op waren. Leuke prijs ook nog.

Dit type Fazer werd toch niet meer toegelaten qua typegoedkeuring omdat milieu en geluidseisen weer strenger waren geworden?
Hoe is dat nu geregeld met het kenteken, was dat al aangevraagd of heb je een kenteken die op 20/21 augustus 2004 staat?
Trouwens wel de leukste Fazer tot nu toe die gemaakt is O-) , ik rijd er zelf ook al 2,5 jaar zo een :+
Veel plezier en morgen wordt het beter weer dus lekker :] .

Het kenteken is afgestempeld op 21 aug. 2004 :) Misschien dat die nieuwe eisen vanaf 2005 ofzo ingaan. En wbt geluid, ik gooi er toch een andere demper onder (wel 1 met e keur hoor). En ik zit hier zwaar te balen, telkens als de lucht iets lichter lijkt te worden komt de volgende horde donkere wolken eraan. En ja hoor terwijl ik dit intik begint het weer te regenen.......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan